Web Analytics Made Easy - Statcounter

هررا از این گفته که بیش از مرور کارهای تاکتیکی، پرداختن به عواقب احساسی شکست برابر همشهری دغدغه منچستریونایتد در بین دو نیمه بازی با منچسترسیتی بوده است.

طرفداری- به گفته آندر هررا، در بین دو نیمه بازی با منچسترسیتی، رختکن منچستریونایتد به محلی برای تبادل اندیشه هم تیمی هایش تبدیل شده و او از نقش پر رنگ اشلی یانگ و مایکل کریک در این رابطه حرف به میان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش MEN، شیاطین سرخ که با شکستی 2-0 راهی رختکن شده بودند، با بازگشتی جانانه در نیمه دوم ضمن کسب بردی شیرین، جشن قهرمانی سیتیزن ها را به تاخیر انداختند. هررا درباره این که در رختکن تیمش چه گذشته است، گفت:

همه صحبت کردند و طبیعتا بازیکنان مسن تر و با تجربه تر تیم همچون اشلی و مایک که در رختکن بودند، سخنان تاثیرگذاری زدند اما همه در حال حرف زدن بودند. زیاد درباره تاکتیک ها حرفی زده نشد و تنها از غرور و درباره باشگاه گفتیم؛ این که نمی توان هرگز این باشگاه را دست کم گرفت. از غرور مان در زمین گفتیم و این که در صورت باخت چه شب سختی در انتظار طرفدارام=ن مان خواهد بود.

بدین ترتیب نقش اشلی یانگ در پیروزی منچستریونایتد پر رنگ تر از آن چه تصور می شود، بوده است. این بازیکن یک بار در نیمه اول با دفع ارسال داوید سیلوا، ابهامی مبنی بر خطای هند از خود به جا گذاشت و بار دیگر در زمانی که تیمش 3-2 پیش بود، تکل تند و تیزی روی پای سرخیو آگوئرو رفت که از دید مارتین اتکینسون پنالتی تشخیص داده نشد. گفتنی است که خبرها حکایت از این دارند که یانگ 32 ساله، علیرغم سرما خوردگی در بازی یاد شده به میدان رفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

کارشناس فوتسال کشورمان، دیدار با قرقیزستان را بهترین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ می‌داند. - اخبار ورزشی -

ناصر صالح درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 با برتری 6 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ایران در نیمه دوم عملکرد به‌مراتب بهتری داشت و از کارهای گروهی بیشتر استفاده کرد. این مسئله نتیجه انتخاب تاکتیکی است که بتوانید در فضایی فشرده، از کار گروهی استفاده کنید. بچه‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، اما عملکرد آنها در نیمه دوم ارزشمندتر بود.

وی در مورد لزوم پرهیز از بازی فردی تصریح کرد: اگر برخی بازیکنان، کارهای انفرادی را کنار بگذارند و مطابق با تفکرات مربی در کار گروهی شرکت کنند، موفق‌تر خواهند بود. ملی‌پوشان در دو بازی نخست، آرامش لازم را نداشتند. تیم ملی نسبت به گذشته جوان‌تر شده و این بازی‌ها برای جوانان تیم اهمیت دارد. ملی‌پوشان در دیدار با قرقیزستان، آرامش لازم را به دست آورده بودند و دیگر مانند دو مسابقه نخست عجول نبودند.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تمجید مجدد از عملکرد شاگردان شمسایی در یک‌چهارم نهایی عنوان کرد: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ما در جام ملت‌ها بود. بازیکنان ایران، توانایی خود را مقابل قرقیزستان به نمایش گذاشتند و خیلی بهتر از این می‌شوند. بازیکنان ایران توانایی شکست ازبکستان را دارند. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر مطابق با تفکر مربیان و انجام کار گروهی پیش برویم، می‌توانیم ازبکستان را هم ببریم.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی می‌تواند مانع قهرمانی تیم ملی کشورمان شود یا خیر، به تسنیم گفت: فوتسال بازی لحظه‌هاست. اگر مرتکب یک اشتباه شوید و تفکر خوبی نداشته باشید، به مشکل می‌خورید. اگر مطابق برنامه‌ریزی عمل کنیم، می‌توانیم به قهرمانی برسیم. در این مدت کوتاه نمی‌توان نقطه ضعفی را برطرف کرد، اما باید شیوه بازی مناسبی مقابل تیم‌های تدافعی داشته باشیم.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

وی با اشاره به کار سخت تیم ملی ایران در دیدار با بحرین خاطرنشان کرد: دیدیم که همه بازیکنان بحرین پشت قوس محوطه جریمه تجمع می‌کردند و منتظر ضدحمله می‌ماندند. قرقیزستان هم در اوایل بازی همین شیوه را در دستور کار قرار داد. در این شرایط باید از فاکتورهای حمله استفاده کنیم. همه می‌دانند که ایران تیمی قدرتمند است و ممکن است رقبا مقابل ما دفاع کنند. در این شرایط باید از تفکرات کادر فنی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند