Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مرجع عالی‌قدر شیعیان روز گذشته در دیدار استاندار و جمعی از مسؤولان استان قم با ایشان، به خاطره‌ای از امام خمینی «ره» اشاره کردند و گفتند: از مرحوم آقای خمینی شنیدم که مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حائری گاهی زیر کتابخانه فیضیه با برخی بازاری‌های تهران می‌نشست و با آن‌ها شوخی می‌کرد. ما گمان می‌کردیم که ایمان او از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد فهمیدیم که ما اشتباه می‌کردیم. اصلاً او اهل هوا و هوس نبوده بلکه اخلاصی پیدا کرده که با مردم اینگونه برخورد می‌کرده است.

معظم له فرمودند: نباید گمان شود که داشتن روحیه مردمی و با مردم بودن انسان را از مسیر الهی دور می‌کند؛ آنچه که در مسیر خدمت به مردم اهمیت دارد، اخلاص است.

ایشان تصریح کردند: باید نیت ما در هر عملی، خدمت به مردم باشد. خدمت به مردم بزرگترین عبادت است. انسان نباید بر اساس هوای نفس کاری را انجام بدهد. 

آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی فرمودند: بدون اخلاص هیچ عملی به مقصد صحیح نمی‌رسد. همه می‌دانیم که در جامعه مشکلات وجود دارد اما اگر نیت الهی باشد، همین مشکلات به کمک خداوند تعالی رفع می‌شود. خداوند مهربان است و به کسی که بخواهد گره‌ای از کار بندگانش باز کند کمک می‌کند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آیت الله شبیری زنجانی امام خمینی س آیت الله العظمی شبیری زنجانی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از اتراق در کنار رودخانه‌های همدان پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رضا اخلاص‌مند تاکید کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، گذر متناوب امواج ناپایدار از امروز ۲۸ اسفند ماه تا جمعه، وقوع باران و رعد و برق به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش بینی می‌شود و احتمال بروز آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب وجود دارد.

او با بیان اینکه مردم از اتراق در مناطق پرخطر و همچنین از چرای دام در این مناطق خودداری کنند تصریح کرد: وزش باد نیز می‌تواند مشکلاتی را برای ساکنان و گردشگران ایجاد کند و احتمال خطر نیز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: سد‌های هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب‌های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند، اما احتمال طغیان رودخانه‌ها به دلیل بارش‌ها وجود داشته و تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه‌ها به طور جد خودداری کنند.

رضا اخلاص‌مند افزود: نیرو‌های شرکت آب منطقه‌ای در حال آماده باش هستند و در صورت کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان ممکن به محل وقوع حوادث احتمالی برای تاسیسات آبی اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • «قواعد تفسیری مقام معظم رهبری» با ویرایش جدید منتشر شد
  • مردم از اتراق در کنار رودخانه‌های همدان پرهیز کنند 
  • مردم از اتراق در کنار رودخانه‌های همدان پرهیز کنند
  • بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری
  • شرح دعای سحر|مفهوم تمامیت کتاب هستی
  • تعهدات راه و شهرسازی برای مسکن مهر دماوند عملی نشده است
  • کتاب جدیدی درباره رهبر انقلاب در بازار کتاب
  • انتشار ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»
  • «روش،‌ گرایش و قواعد تفسیری رهبر انقلاب در بازار کتاب
  • دستگاه‌ها برای حل مسائل با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند