Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:یکی از مسئولان باشگاه نفت درباره توقیف اموال این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، شهاب قاسمی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال نفت درباره توقیف اموال این باشگاه اظهار کرد: تیم فوتبال نفت تهران از سال‌های قبل حدود ۳۰ میلیارد تومان بدهی معوق داشته است که بخشی از این بدهی‌ها مربوط به مجموعه ورزشی تختی و مطالبات بازیکنان قبلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آن چه مسئولان محترم فدراسیون فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان تهران پیش‌شرط قرار داده بودند برای انتقال مالکیت این باشگاه به مدیران فعلی، قرار بر این بوده که بدهی‌های مالیاتی پرداخت شود که این اتفاق تا به حال رخ داده است و حدود ۷ میلیارد تومان بابت مالیات داده شده است. بخشی از بدهی‌های مجموعه ورزشی تهران را دادند و مطالبات جاری تیم اعم از هزینه‌های اردویی، لباس و تدارکات هم در حال پرداخت است. یعنی تا به حال مدیران جدید حدود ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان را داده‌اند اما آن چه باعث شده ما را دچار مشکل کند، این است که هیات واگذاری آن صورت جلسه‌ای را که باید واگذار می‌کرد امضا نکرده است. متاسفانه ظاهرا دو تن از مدیران وزارت نفت مخالف این واگذاری هستند یا اگر مخالف هم نباشند، آن صورت‌جلسه را امضا نکردند. باید پیگیری شود تا ببینیم به چه دلیل این امضا انجام نشده و این نقل و انتقالات انجام نشده است. مدیران ما هم می‌گویند تا زمانی که این نقل و انتقال صورت نگیرد هیچ گونه دینی نسبت به بازیکنان ندارند.
وی ادامه داد: وقتی تیم در حال تمرین است و ماموران دادستانی می‌آیند و وسایل تمرین می‌برند شما ببینید آیا با این شرایط می‌شود تمرین کرد و همه چیز را آماده کرد؟ البته آقای بیرانوند این لطف را کردند که طی ۴۸ ساعت آینده نشستی را با آقای دکتر فردوسی مالک جدید باشگاه داشته باشند تا این مشکل برطرف شود. البته این‌ها نباید انتظار داشته باشند که مطالباتی که طی ۳-۴ سال گذشته پرداخت نشده ظرف سه ماه آینده پرداخت شود. آن هم در شرایطی که مالکیت باشگاه قطعی نشده است.
او ادامه داد:‌ در طول عید قرار بود مبلغی به بازیکنان پرداخت شود اما به خاطر مشکلات بانکی که وجود داشت این اتفاق رخ نداد. شما خودتان می‌دانید کشور ما با مشکلات تحریم روبه‌رو است و همین اتفاقات باعث شد چیزی حدود ۳ میلیارد تومان از چک‌های باشگاه ما پاس نشود و باشگاه ما هم این چک‌ها را برگشت نزدند و فرصت دادند تا پاس شود. این عدم مبادلات مالی باعث شد که کمی بدقول شوند.
وی ادامه داد: برای ما هیچ تفاوتی بین طلبکاران وجود ندارد. یعنی بین علیرضا بیرانوند و علی کریمی، سید جلال حسینی، وریا غفوری و خیلی‌های دیگر تفاوتی وجود ندارد. جلساتی برگزار شده بود و تعدادی از این دوستان شرایط باشگاه را بیشتر از آقای بیرانوند و وکیلشان درک کردند و فرصت دادند. آقای بیرانوند یک قدم پیش رفتند و به محاکم قضایی شکایت کردند. شما مطمئن باشید اگر همین امروز سند مالکیت باشگاه به نام شرکت تهران کاررسا منتقل شود، از فردا دوستان می‌توانند مطالباتشان را بگیرند. اگر تا الان هم به تعویق افتاده به خاطر دوستانی است که در هیات واگذاری هستند. برچسب ها: باشگاه نفت ، بیرانوند ، شهاب قاسمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: باشگاه نفت بیرانوند شهاب قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر

 به گزارش تابناک، سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط دریای خزر، اظهار کرد: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره بردای ۵ کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد. الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم. کشور‌های حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند. دولت سیزدهم پس از ۶ سال این کنوانسیون را احیا کرد.

وی افزود: در ژنو توافقات خیلی خوبی شد. کاپ ششم هم در تهران برگزار می‌شود و باید کشور‌ها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده اند، تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

وی درباره میزان عقب نشینی آب دریای خزر، گفت: در میانگین نوسانات وضعیت فعلی طبیعی است و سال‌هایی داشته ایم که این عقب نشینی بیشتر بوده است.

رئیس سازمان محیط زیست در خصوص جمع آوری کیسه‌های نایلونی، گفت: طبق اساس نامه دولت، کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شود.

منبع: ایسنا
 

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود