Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مکرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اختصاص این اعتبار 60 کیلومتر از محور تکاب شاهیندژ آسفالت ریزی شده و عملیات اجرایی این طرح نیز به زودی آغاز می شود.
وی همچنین با اشاره به اختصاص 13 میلیارد ریال برای آسفالت ریزی جاده های روستایی تکاب بیان کرد: برای بهبود و آسفالت جاده تکاب - دندی نیز 24 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار تکاب با اشاره به اینکه بهبود وضعیت جاده ها در اولویت نخست مطالبات مردمی قرار دارد، ادامه داد: تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی، ایجاد فاضلاب شهری و رسیدگی به وضع جاده ها سه خواسته اساسی مردم تکاب است.
وی با تاکید بر اینکه توسعه صنعت گردشگری بدون وجود جاده مناسب میسر نیست، بیان کرد: نامناسب بودن جاده های بین شهری تکاب به مغفول ماندن جاذبه های گردشگری از جمله مجموعه 'تخت سلیمان'، چمن متحرک 'چملی' و آبشار 'قینرجه' و ظرفیت های مختلف شهرستان تکاب منجر شده است.
مکرمی اضافه کرد: با توجه به وجود 135 کیلومتر راه اصلی در تکاب امیدواریم دستگاه های اجرایی مرتبط نسبت به مسئله توسعه و آسفالت جاده های تکاب اقدام اساسی انجام دهند.
وی گفت: با بهبود وضعیت جاده های تکاب علاوه بر استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری، زمینه مناسب برای حضور سرمایه گذاران برای مشارکت در طرح های توسعه ای، رونق تولید و اشتغال در تکاب فراهم می شود.
فرماندار تکاب همچنین تسریع در ساخت راهدارخانه محور تکاب ایرانخواه و اصلاح تابلوها و علائم راهداری در جاده های این شهرستان را خواستار شد.
تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در فاصله 85 کیلومتری شهرستان شاهیندژ واقع شده است.
فاصله شهرستان تکاب با مرکز استان 300 کیلومتر است و این شهرستان با شهرهای دیواندره و بیجار در استان کردستان و دندی در استان زنجان همسایه است.
7514/3093/7129/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اشتغال جاذبه های گردشگری دستگاه های اجرایی سرمایه گذاران صنعت موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از افزایش ایمنی معابر و بوستان‌ها با توسعه سیستم روشنایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مسعود حبیبی اظهار کرد: روشنایی معابر و میادین، یکی از مبلمان‌های شهری محسوب می‌شود و از جایگاه ویژه‌ای در معماری و شهرسازی برخوردار بوده و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی روشنایی بوستان‌ها، معابر و میادین اجرا شد، گفت: در این راستا عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی و پرژکتورها و جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف ال ای دی به جای لامپ‌های گازی بر اساس نیاز و اولویت‌بندی پروژه‌های توسعه محله‌ای در بوستان‌ها، معابر و فضاهای سبز سطح شهر در حال اجراست.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به افزایش روشنایی میادین، معابر و بوستان‌ها افزود: با توجه به ویژگی‌های خاص جمعیتی، تأمین روشنایی کافی، رفع فضاهای بی‌دفاع و تاریک با نصب پایه چراغ‌های کم‌مصرف همچنان در حال اجرا است.

حبیبی افزود: این اقدام با تعویض ۲۰ دستگاه پرژکتور ال ای دی ۱۰۰ وات در ورودی شرقی شهر، ۳۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات در بوستان پاسداران، ۱۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۳۵ وات در میدان زاینده رود و ۲۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات برای اصلاح و بهینه سازی روشنایی بلوار کاشانی صورت گرفت و بر اساس برنامه‌ریزی نوسازی سیستم روشنایی مابقی نقاط شهرکرد در این طرح انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای توسعه سیستم روشنایی هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 751494

دیگر خبرها

  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان