Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@21:10:03 GMT

صهیونیست‌ها حمله به پایگاه سوری را تایید کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۰۳۰۶

صهیونیست‌ها حمله به پایگاه سوری را تایید کردند

'ایتان بن الیاهو' فرمانده پیشین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که 'اسرائیل' در حمله هوایی به پایگاه نظامی 'تیفور' سوریه دست داشته داشت.

به گزارش روز دوشنبه شبکه خبری 'المیادین'، الیاهو اعتراف کرد که 'اسرائیل' در حمله موشکی بامداد روز دوشنبه به پایگاه هوایی تیفور (T-4) در سوریه، نقش داشته است.
وی افزود: اسراییل پیشتر نیز به این منطقه حمله کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پایگاه هوایی نظامی تیفور (تی -4) به عنوان یکی از بزرگ ‌ترین و مهم‌ ترین فرودگاه‌های نظامی سوریه در 50 کیلومتری شرق شهر باستانی 'تدمر' در استان 'حمص' در مرکز این کشور بامداد امروز (دوشنبه) مورد حمله موشکی قرار گرفت.
فرمانده پیشین نیروی هوایی رژیم اسرائیل افزود: هدف 'اسرائیل' از این حمله، منع تمرکز و حضور هواداران اسد در سوریه است.
وی ادامه داد: پایگاهی که این بار مورد حمله قرار گرفته، همان مکانی است که حدود دو ماه پیش یک پهپاد از آن به سمت اسراییل پرواز کرد .

 


بنا بر اعلام رسانه های خبری، 14 تن در حمله موشکی به پایگاه نظامی تیفور کشته شدند.
این نخستین باری نیست که اهداف نظامی در سوریه مورد هدف قرار می‌ گیرد و پیش از این آمریکا و رژیم صهیونیستی چندین بار اهدافی را در خاک سوریه از جمله در استان حمص و اطراف فرودگاه دمشق هدف قرار داده و حتی مسوولیت آن را نیز بر عهده گرفته بودند.
پایگاه نظامی تیفور، نقطه اتصال ترابری و پشتیبانی لوجستیکی نیروهای سوریه و هم پیمانان آن در مبارزه با تروریسم در استان های دیرالزور، ریف، حما و حلب است.
به گفته کارشناسان، هر گاه ارتش سوریه عملیاتی موفقیت آمیز عله تروریست‌ها در این کشور انجام می دهد رژیم صهیونیستی برای کمک به تروریست ها به مواضع ارتش سوریه حمله می کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند

هواپیما‌های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا روزانه ۱۴ بار حریم هوایی سوریه را در منطقه التنف نقض کردند. این را سرلشکر یوری پوپوف، معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های متخاصم اعلام کرد.

وی گفت: در منطقه التنف ۱۴ تخلف در طول روز توسط چهار جفت جنگنده اف ۱۵ و سه جفت هواپیمای تهاجمی A-۱۰ تاندربولت ثبت شد.

پوپوف همچنین گفت: طی یک روز گذشته در منطقه کاهش تنش، گلوله باران مواضع دولتی توسط گروه تروریستی جبهه النصره (ممنوع در فدراسیون روسیه) در استان ادلب ثبت شده است.

یاد آور می‌شود امروز دو پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حملات گسترده قرار گرفته است. پیش از این منابع خبری از حملات پهپادی به پایگاه آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال شرق سوریه خبر داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه