Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحیه زنجان ضمن گرامیداشت یاد امام راحل حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بر اجرای حداکثری فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تاکید کرد و گفت: بر اساس شعار سال ۹۷، حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال برای جوانان باید بصورت جدی از طرف اصناف و بازاریان اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محسن سهندی در ادامه به بیان مسائل روز پرداخته و تحقق شعار سال را درمان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دانست.

وی با اشاره به ظرفیت های استان زنجان در زمینه تامین و تولید محصولات ، بر استفاده از تولیدات استانی تاکید کرد و اظهار داشت: مصرف کالایی که در استان تولید شده زمینه اشتغال جوانان بومی استان خواهد شد.

 گفتنی است، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحیه زنجان با حضور فرمانده سپاه ناحیه ، رئیس اتاق اصناف استان ، روسای اتحادیه ها و اصناف استان و نیز فرماندهان پایگاه های اصناف شهرستان برگزار گردید.

 لازم به ذکر است، در پایان این مراسم  احمدی فرمانده سابق حوزه بسیج مقاومت اصناف تکریم و  بیات بعنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحیه زنجان معرفی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع زنجان اقبالی برای حمایت از تیم های ورزشی ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی در نشست روسا، نواب رییس و دبیران هیات های ورزشی استان با بیان اینکه ایرادی که در ورزش استان وجود دارد عدم وجود حمایت از تیم های استانی در مسابقات ملی است، گفت: در سند آمایشی استان باید دید بر چه تیم هایی ورزشی باید سرمایه گذاری کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مشخص شدن تیم ورزشی توانمند می توان حامی مالی آن را نیز مهیا کرد، گفت: یکصدایی و پشتیبانی در حوزه ورزش می تواند به پیشبرد بهتر کارها کمک کند.

وی با بیان اینکه برای به نتیجه رسیدن این موضوع اداره کل و رزش و جوانان کمیته ای تشکیل دهد، گفت: تیم های مطمئن تری برای این کار تعیین شود.

این مسوول با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان با تشکیل جلساتی با اسپانسر های (حامی مالی) مختلف می توان به حل این موضوع کمک کند، افزود: صنایع استان اقبالی برای حمایت از تیم های ورزشی استان ندارند و عادت به حمایت از ورزش نکرده‌اند در حالی که استان زنجان شرکت بزرگ خصولتی بزرگ هم ندارد و آمار شرکت‌های خصوصی حامی ورزش هم خیلی زیاد نیست.

با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان پیش از این و طی بازدیدها نیاز به مقاوم سازی داشت، افزود: مطالعات مقاوم سازی این پروژه انجام و تکمیل شده و از همه مهم تر مقاوم سازی سکوها نیز با جدیت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق قول ورزیر ورزش و جوانان با تکمیل این نهایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفر مجوز تیم دسته سوم برای انجام بازی ها آغاز خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه به طور طبیعی تمرکز در این مجموعه ها انجام می گیرد، ادامه داد: طی یکسال گذشته تلاش شدحوزه ورزش این استان فراموش نشود.

افشارچی با بیان اینکه بیشترین کمک های انجام گرفته به حوزه ورزش از محل مسوولیت های اجتماعی انجام گرفته است، افزود: این مهم طی سه ماهه گذشته بوده است.

و ی با بیان اینکه مسوولیت اجتماعی ساز و کار مناسبی نداشت و به تازگی اتفاقاتی در این حوزه به وقوع پیوسته است، گفت: اتفاقاتی در اساسنامه یکی از صندوق های کشور رخ داده و یک مجوزی به استان داده شد تا از این طریق استاندار با نظر خود هزینه کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه تجلیل از قهرمانان بازی های آسیایی استان از جمله اقدامات مهم بود، گفت: تلاش می شود سال آینده روند خوبی در حوزه ورزش استان به وقوع بپیوندد.

افشارچی به آخرین وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر اشاره کرد و افزود: انتقال این پروژه از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که متاسفانه عملکردخوبی نداشت تا چند روز آینده به ورزش و جوانان انجام می گیرد که از اوایل سال آینده با تمام قوت کارهای باقیمانده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 6057696

دیگر خبرها

  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برای اشتغال‌زایی در کشور
  • لزوم استفاده از همه ظرفیت های جهاددانشگاهی برای اشتغال‌زایی در کشور
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • صنایع زنجان اقبالی برای حمایت از تیم های ورزشی ندارند
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • لزوم ایجاد نیروگاههای تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • لزوم ترسیم پیوست فرهنگی و هنری برای اقدامات جهادی در استان مرکزی