Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مدیر کل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران به همراه رضا تاجیک رستمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پیشوا در دیدار نوروزی با امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم مسئولان در جمهوری اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: تجلیل از خانواده معظم شهدا یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله مرتضوی افزود: نحوه زندگی انسان نشانه مرده و یا زنده بودن اوست، از این لحاظ می‌توانیم ببینیم چگونه شهید زنده است، هر چه به شهدا در اندیشه و عمل نزدیک‌تر باشیم، زنده‌ایم وگرنه مرده‌ای بیش نیستیم. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آن‌ها در زندگی ما حس شود، بنابراین همه باید ادامه‌دهنده راه شهدا و حافظ آرمان‌های شهدا به منظور حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران باشیم.   مرتضوی افزود: عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدا است و ما باید با عمل به وصیت شهدای گرانقدر، از جمله احساس مسئولیت، تعهد به کار و اخلاص در عمل و پیروی از رهبری با تمام توان در مسیر آنان حرکت کنیم.   وی گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و وظیفه داریم که قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم، از این‌رو پیگیری دغدغه‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به ویژه ۵۲۰ خانواده ایثارگر پیشوا و ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به این قشر گرانقدر از اهداف عمده ما است.   حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله باقری نیز افزود: خانواده ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان همه ایثارگران ، معلم‌های بزرگ در این کشور هستند، ما درس را باید از آنان یاد بگیریم و بیاموزیم، مردم ما مردم قدرشناسی هستند و بی‌شک قدر خانواده‌های ایثارگر را می‌دانند همه می‌دانند که اگر ایثارگری و فداکاری این عزیزان نبود بر سر کشور چه بلایی می‌آمد.   امام جمعه پیشوا  گفت: احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست، بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همه ما باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است