Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که بازی سرخپوشان با السد قطر می‌تواند به اندازه قهرمانی تأثیرگذار باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن ذوالفقارنسب  درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده در لیگ برتر اظهار داشت:

دیدار با پدیده، بازی ویژه‌ای برای پرسپولیس بود. به دلیل شکست در دو دیدار گذشته، استرس زیادی در بازیکنان پرسپولیس به وجود آمد و بازی گره خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان پدیده هم خیلی خوب بازی کردند و انرژی زیادی گذاشتند. پرسپولیس بر اساس شایستگی خود به گل رسید و پیروز شد.

بیژن ذوالفقارنسب در مورد قهرمانی زودهنگام سرخپوشان در لیگ برتر گفت:

قهرمانی در سه هفته زودتر از پایان لیگ، امتیازات مثبتی دارد که مهم‌ترین آنها، رضایتمندی هواداران است. پرسپولیس با وجود مشکلات عدیده‌ای که از ابتدای فصل داشت، با اقتدار قهرمان لیگ شد. پرسپولیس در ابتدای فصل بهترین بازیکن خود یعنی مهدی طارمی را از دست داد و پنجره‌ نقل و انتقالاتی این تیم به دلیل بدهی‌های زیاد بسته شد. شاگردان برانکو بازی‌های فشرده‌ای در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتند و بازیکنان تیم مدت زیادی در اردوهای تیم ملی حضور داشتند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه کمتر تیمی با بضاعت محدود می‌تواند با مشکلات بجنگد، تصریح کرد:

پرسپولیس با درایت و هوشمندی کادر فنی خود، توانست تیم را اداره کند و به قهرمانی برساند. کمتر کشوری در جهان وجود دارد که به جام جهانی رسیده باشد و قهرمان لیگ این کشور اینقدر مشکل داشته باشد. پرسپولیس بودجه ضعیفی دارد و در ساختار باشگاهداری، یکی از ضعیف‌ترین کشورها هستیم. با این حال قهرمانی در سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قابل تحسین است.

بیژن ذوالفقارنسب در مورد دیدار حساس هفته آینده پرسپولیس مقابل السد قطر در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و تعیین صدرنشین گروه C رقابت‌ها به تسنیم گفت:

پیروزی مقابل السد می‌تواند به اندازه یک قهرمانی برای پرسپولیس تأثیرگذار باشد. بازیکنان تیم خیلی هماهنگ و متحد هستند. امیدوارم در پرسپولیس این انرژی به وجود بیاید تا مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم پرسپولیس مقابل السد بسیار بابرنامه‌تر و هوشمندانه‌تر بازی کند و به پیروزی دست یابد.

بیژن ذوالفقارنسب در مورد انتقاداتی که برخی کارشناسان به ترکیب و تعویض‌های برانکو وارد می‌کنند، گفت:

فکر می‌کنم پرسپولیس در ۸،۷ بازی پایانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، از تمام ظرفیت‌های فنی خود استفاده نکرد و به دلیل مصدومیت،‌ محرومیت یا مسائل انضباطی، کمتر با صد در صد توان فنی خود به زمین رفت. یکی از مشکلات پرسپولیس همین عدم استفاده از تمام ظرفیت موجود است و فکر می‌کنم این قهرمانی شاید بتواند خیلی از سوءتفاهم‌های موجود در باشگاه یا اطراف باشگاه را برطرف کند. نقش هیئت مدیره و مدیران ارشد باشگاه هم در این موضوع خیلی تأثیرگذار است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا السد قطر السد قطر بیژن ذوالفقارنسب پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

 شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 2 عامل مهم برای ماندن امباپه در پاریس کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن می‌رود!‏

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم