Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ مهندس علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: این میزان خط کشی در بازه زمانی 23 اسفند ماه 96 تا 15 فروردین ماه جاری، به منظور تامین ایمنی سفرهای نوروزی انجام شده است.

وی افزود: در این مدت، 62 مورد تعمیرات شبکه روشنایی و چراغ چشمک زن، 4 هزار و 109 مورد شستشوی علائم و 12 هزار و 550 مترمربع لکه گیری در سطح جاده های استان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای تامین ایمنی تردد های جاده ای، 3 هزار و 382 عدد علائم افقی و عمودی در محورهای استان نصب و 1هزار و 635 عدد رفلکتور واستوانه ایمنی نیز نصب شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: برای تامین و ارتقای ایمنی سفرها، در طرح نوروزی امسال 262 بنر ایمنی و هشداری و بیلبوردهای جاده ای نصب شد. 

بدیعی مقدم، نصب و تعمیرات حفاظ (گاردریل و نرده پل)به طول  362 متر را از دیگر اقدامات در نوروز امسال عنوان کرد.وی در باره سایر اقدامات این اداره کل در طرح نوروزی گفت: در این طرح، 11نمایندگی فعال امداد خودرو برای خدمات رسانی به رانندگان فعال بودند که نسبت به تعمیر 55 دستگاه خودرو اقدام کردند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در طرح نوروزی امسال، 2500 برگ بروشور حقوق مسافر، 5000 برگ بروشور اطلاعات راهداری، 5000 برگ نقشه استان و ایران و 1000 برگ بروشور پیام های ایمنی میان مسافران عبوری از استان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: برای معرفی استان به مسافران، 1000 عدد لوح فشرده جاذبه های گردشگری و 2000 عدد لوح فشرده سامانه 141 و 5000  بسته سوغاتی استان با درج شعار ایمنی نیز به مسافران اهدا شد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، تامین مکان های اقامه نماز برای مسافران را از دیگر اقدامات در طرح نوروزی عنوان کرد و گفت: این مکان ها در 12 مکان از جمله مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و نیز راهدارخانه ها برای اقامه نماز مهیا شد.

نوروز امسال 225 دستگاه ماشین آلات راهداری به کارگرفته شد و 317 نفر از راهداران در  خدمات رسانی به مسافران مشارکت کردند.22 اکیپ راهداری 19 محور اصلی و فرعی به طول 6012 کیلومتر را تحت پوشش داشتند.

 

خبرنگار : منیژه سهرابی راد 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده خراسان شمالی راهداری و حمل و نقل جاده طرح نوروزی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی

سرهنگ علیرضا پوربه اظهار کرد: گزارشی مبنی بر نصب و استفاده دستگاه های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای فاروج دریافت شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از شناسایی محل نصب دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج ادامه داد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده شد که در داخل آن ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال بود.

سرهنگ پوربه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ماینر، دستگاه تولیدکننده رمز ارز (نوعی دارایی دیجیتال) است که به صورت غیرمتمرکز تولید و نگهداری می‌شود و برای استخراج آنها باید محاسبات ریاضی پیچیده‌ای توسط رایانه به‌صورت مستمر انجام شود که مستلزم مصرف برق زیادی است.

متوسط انرژی مورد نیاز برای استخراج هر بیت‌کوین به عنوان اولین رمزارز ساخته شده، حدود ۳۰۰ مگاوات ساعت برآورد می‌شود که این انرژی به صورت متوسط معادل مصرف برق بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی در یک روز است.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد