Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه، آیت‌ا... آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی یکی از مهم ترین اقدامات به منظور حمایت از تولید داخلی را مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و گفت: این مبارزه نیازمند همکاری و هماهنگی همه نهادهای مسئول است. امروز مسأله قاچاق کالا و ارز و حتی تحولات در عرصه خرید و فروش ارز مشکلات بزرگی را برای مردم پدید آورده است که دستگاه قضایی مانند همه دستگاه‌ها باید در این زمینه پای کار باشند و در جهت رفع این معضل گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به انتشار برخی اخبار و اظهارات نمایندگان مجلس مبنی بر وقوع قاچاق‌های عمده از طریق مبادی رسمی و گمرکات، تصریح کرد: دادستان‌های مناطق مرزی و نقاطی که گمرک در آنها مستقر است باید فعال‌تر شوند تا با انجام اقدامات قانونی لازم ضمن بسته شدن باب قاچاق، گام‌های موثر در جهت حمایت از تولید داخلی برداشته شود.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشتار مردم بی‌گناه فلسطین، یمن، عراق، افغانستان و سوریه این اقدامات را از مصادیق بارز جاهلیت مدرن برشمرد و خاطر نشان کرد: جاهلیت مدرن بسیار وحشتناک‌تر از جاهلیت کهن است. نفاق و دورویی کشورهای قدرتمند امروز بیداد می‌کند، چنان که می‌بینیم یمن توسط عربستان سعودی بمباران می‌شود و از نظر غذا و دارو در محاصره است، اما آمریکا و اروپا به صورت کاملا آشکارا تمام توان خود را بر فروش سلاح به کشوری که در حال ارتکاب جنایات جنگی است متمرکز کرده‌اند.

آملی لاریجانی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: متاسفانه نهادهای بین‌المللی و سازمان‌ها و کشورهای مدعی حقوق بشر که در هر موضوعی که به نفعشان هست، صدایشان بلند است در برابر این جنایات ساکت هستند و از همه بدتر چراغ سبز آمریکا و اظهارات منافقانه بن سلمان ولیعهد عربستان در خصوص شناسایی رژیم صهیونیستی است که خیانتی بزرگ به همه مسلمانان بود.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: امروز همه مسلمانان باید در برابر توطئه علیه مردم بی‌دفاع فلسطین هم پیمان شوند و امیدواریم کشورهای آزادیخواه و نخبگان آنها صدای مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهان برسانند. در همین زمینه پیام اخیر رهبر معظم انقلاب به ملت فلسطین در پاسخ به نامه آقای اسماعیل هنیه بسیار ارزشمند بود و مانند همیشه حمایت جمهوری اسلامی از ملت مظلوم فلسطین را نشان داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لاریجانی قوه قضائیه قاچاق جام جم آنلاین دستور رئیس دستگاه قضا به دادستانی کل برای ورود به موضوع قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود