Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@12:32:49 GMT

دشمنان انقلاب همواره موانع بزرگی ایجاد می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۳۳۲۲

دشمنان انقلاب همواره موانع بزرگی ایجاد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر افزود: علیرغم همه پیشرفت ها طبیعتاً مشکلاتی هم وجود دارد، باید مشکلات را به‌صورت عقلایی و باتدبیر و تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی حل‌وفصل کنیم و از بیان مشکلات ابایی نداشته باشیم، چراکه باید مسائل مطرح‌شده را به‌خوبی بیان‌ و شناسایی کرده و باهم فکری و هم‌افزایی دلسوزانه مشکلات را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با  وجود سختی‌هایی که از بدو انقلاب اسلامی با آن روبه‌رو بوده‌ایم در شهرستان هریس در بخش زیرساخت‌ها به توسعه مناسب نزدیک می‌شویم و همه این نعمت‌ها در سایه انقلاب اسلامی بوده که مدیون بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا و ایثارگران و خانواده شهدا و مردمی که در همه صحنه‌ها پشتیبان نظام بودند می‌دانیم.

شهرتی فر با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در طی چند روز اخیر در خصوص گرانی ارز بیان کرد: با توجه به این مسائل در کنار ارزیابی‌ها و بررسی‌های کارشناسان اقتصادی باید مسائل ازنظر فرهنگی بررسی شود، چرا باوجود گرانی ارز همچنان برخی‌ها حرص و ولع سفر به خارج از کشور دارند، همه این مشکلات باید بررسی، آسیب‌شناسی و بیان شود، این مصیبت‌بار است که ثروت ملی این‌گونه به خارج از کشور منتقل می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در بخش معدن در هریس پس از راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی اشتغال ایجاد خواهد شد و طبیعتاً در این وضعیت خواهیم توانست دگرگونی‌ها را احساس کنیم و از این بابت باید قدردان بخش خصوصی باشیم.

وی اضافه کرد: فعال بودن بخش خصوصی در این شهرستان موجب خوشحالی بوده و نشان‌دهنده این است که برای رفع مشکلات اقتصادی تنها راه جذب سرمایه‌گذار و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی است.

شهرتی فر همچنین با اشاره به بحث اشتغال و بیکاری بیان کرد: موضوع بیکاری جوانان ابر چالش کشور بوده و با توجه به آمار اعلامی اداره کار 144 هزار نفر در استان جویای کار وجود دارد و این در حالی است که از استان‌های هم‌جوار نیز برای پیدا کردن کار به استان مهاجرت می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر حمایت از تشکل‌های مردمی سازمان‌یافته و ضابطه‌مند، خاطر نشان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید جلب مشارکت مردمی از طریق سازمان‌های مردم‌نهاد بوده، چراکه مردم باید ضابطه‌مند و سازمان‌یافته در خصوص فعالیت تشکل‌های سیاسی و غیرسیاسی اهتمام کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل و برخی مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در همین خصوص تعداد ۹ مصوبه در حوزه صمت و غیره جهت مانع زدایی مشکلات آنان تعیین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: موضوعات دستورکارهای مطرح شده در این جلسه شامل طرح تولید آهک، پرورش میگو، محصولات سلولزی، پرورش ماهی در قفس بود که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، دریافت سند رسمی و رفع اختلاف مالکیتی، ترهین وثایق، مشکل بدهی به شرکت گاز مصوبات لازم تعیین و سپس مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت گاز، منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهر سازی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

وی اعلام کرد: در راستای تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل است.

مدیر کل صمت استان تاکید داشت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقدام کنند.

کد خبر 6087851

دیگر خبرها

  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد