Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از دلایل افزایش قیمت دلار گفت.

محسن رضایی در اینستاگرام نوشت: "دلار
دلایل افزايش دلار سه بخش دارد؛ بخشی از آن به نحوه اداره اقتصاد ملی، بخشی به سفته بازی و بخش دیگر به آثارتحريم باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص بخش نخست در همه دولت ها ارز در چهار سال دوم، افزايش داشته است. موج سفته بازی اما این بار از فضای مجازی تأثیر پذیرفته و آثار تحریمی نیز با عملیات روانی #ترامپ به ظهور رسیده است.

دو مشکل اول با واگذاری اختيار به يك تيم اقتصادی، قابل علاج است و بخش تحريمی را با اعتمادسازی ملت-دولت می توان مدیریت کرد."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی اینستاگرام سیاسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در استان، گفت: کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سعید تجری شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کاربران فضای مجازی مراقب لینک‌های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند. وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در استان، افزود: کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند. رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه سال گذشته بیشترین جرایم در برداشت‌های غیرمجاز و کلاهبرداری رایانه‌ای بود، اضافه کرد: جرایم در این حوزه سال گذشته نسبت به مدت مشابه ۶۰ درصد افزایش داشت. وی با تاکید بر این مطلب که هر لینکی را باز نکنید، افزود: بحث لینک‌های آلوده موضوعی است که سال گذشته به وفور شاهد آن بودیم. کلاهبرداران با عناوین مختلفی مثل سهام عدالت، یارانه معیشتی و سامانه ابلاغ اوراق قضائی پیامک جعلی به تلفن همراه هم استانی‌ها ارسال می‌کردند که به محض کلیک بر این لینک‌های آلوده و حساب‌های بانکی این افراد خالی می‌شد. تجری ادامه داد: در حوزه جرایم سایبری یک زمان طلایی داریم؛ به محض اینکه برای هر یک از افراد چنین اتفاقی افتاد باید با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های پلیس سایبری فتا تماس بگیرید تا اقدامات اولیه برای این افراد انجام شود و سپس در قدم بعدی با مراجعه حضوری نسبت به شکایت اقدام کنند. کد خبر 744968

دیگر خبرها

  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • تشریح کارکرد کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان