Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهداد سلیمی در مورد بیانیه باشگاه ذوب آهن که پس از اعتراض او و سهراب مرادی نسبت به پرداخت نشدن کامل قراردشان با تیم وزنه برداری ذوب آهن صادر کرد، گفت: خودشان در این بیانیه اذعان کردند که پول ما را ندادند و هنوز 70درصد از قراردادمان پرداخت نشده است. از طرفی در این بیانیه گفته اند حرفهای ما دور از شان قهرمانی بوده اما همین که ما در این دو سال صبر کردیم و شکایت نکردیم بزرگواری و لطف خودمان را نشان دادیم اما بالاخره صبر ما هم حدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او ادامه داد: دو سال صبر کردیم اما از سوی آقای آذری و شهنازی نتیجه ای نگرفتیم و مجبور شدیم موضوع را رسانه ای کنیم. قطعا پس از اینکه رای کمیته انضباطی فدراسیون را گرفتیم از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم. ممکن است زمان بر باشد اما این کار را انجام می دهیم و طبق مستندات به نفع ما خواهد بود و روسیاهی به ذغال می ماند. البته نکته جالب این است با همه تسویه حساب کردند اما با من، سهراب مرادی، کیانوش رستمی و علی هاشمی نه. بجای اینکه قهرمانان را اولویت قرار دهند کارشان برعکس است.

قهرمان المپیک لندن با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن در بیانیه خود گفته برای یک مسابقه 50 میلیون با او قرارداد بسته اند، تاکید کرد: خودشان خواستند. با توجه به مصدومیتی که آن زمان داشتم نمی خواستم در لیگ برتر شرکت کنم و خودشان گفتند برای فینال که در اهواز بود به من احتیاج دارند و من هم قبول کردم و تعهدم را نیز انجام دادم.

سلیمی در مورد اینکه گفته است کارخانه ذوب آهن 7 میلیارد به باشگاه در بهمن و اسفند داده است، تصریح کرد: باشگاه عنوان می‌کرد کارخانه پول نمی‌دهد ما هم از کارخانه استعلام گرفتیم که چرا پول باشگاه را نمی دهد تا با ورزشکارانش تسویه حساب کند و دفتر کارخانه جواب داد در بهمن و اسفند 7 میلیارد به باشگاه داده اند  و از طریق باشگاه پیگیر پولمان که حق قانونی ما است، باشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند

سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.

سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد