Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، در پی شهادت نوزدهمین شهید مدافع حرم از آذربایجان‌شرقی «شهید اکبر زوار جنتی» در پیامی شهادت این جوان تبریزی را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر شهادت " بسیجی پاسدار شهید اکبر زوار جتنی " فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت ؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.
نامسلمانان تاریخ ؛ صهیونیست های جنایت کار و ددمنش بدانند این خون های پاک عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی شان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.
شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر "عج الله تعالی فرجه الشریف"، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و مردم شهیدپرور استان آذربايجان شرقی بویژه خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می نمایم و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی