Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@08:27:22 GMT

دمشق تجاوز اسرائیل به فرودگاه «تی-۴» را محکوم می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۴۷۶۸

دمشق تجاوز اسرائیل به فرودگاه «تی-۴» را محکوم می‌کند

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد اظهار داشت که دمشق تجاوز اسرائیل به فرودگاه نظامی «تی-۴» در استان حمص را به شدت محکوم می‌کند.

خبرگزاری مهر: نماینده سوریه در سازمان ملل متحد اظهار داشت که دمشق تجاوز اسرائیل به فرودگاه نظامی «تی-۴» در استان حمص را به شدت محکوم می‌کند.

«بشار الجعفری» در اظهارات خود در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: نماینده آمریکا در سازمان ملل بصورت مکرر کشور سوریه را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اگر حمایت‌های آمریکا از اسرائیل نبود این تجاوز صورت نمی‌گرفت.

وی در عین حال این تجاوز را نقض آشکار قطعنامه ۳۵۰ شورای امنیت در سال ۱۹۷۴ و نیز قطعنامه‌های این شورا در خصوص مبارزه با تروریسم دانست.

نماینده سوریه تصریح کرد: آمریکا برای چه در سوریه است؟ آیا می‌خواهد به کودکان سوریه شیر و غذا برساند یا این که بمب و تسلیحات بر سر آنان بباراند؟

الجعفری همچنین افزود که سوریه تاکید دارد تجاوزگری‌های مکرر اسرائیل هرگز در حمایت از مزدوران این رژیم در سوریه نتیجه‌ای ندارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003M9P

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • جنگ اسرائیل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • جنگ اسراییل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • سازمان ملل: آواربرداری در غزه احتمالاً ۱۴ سال طول می‌کشد