Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@08:38:01 GMT

روایت زندگی یک قهرمان ملی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۴۸۰۵

روایت زندگی یک قهرمان ملی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

دریافت 17 MB

شهید صیاد شیرازی در بامداد 21 فروردین 1378 به دست منافقین کوردل مقابل درب منزل مسکونی‌اش و در برابر دیدگان فرزندش ترور شد.

به گزارش قدس آنلاین، علی صیاد شیرازی در سال 1323، در شهرستان درگز دیده به جهان گشود و در سال 1346، موفق به اخذ درجه کارشناسی از دانشگاه افسری شد و سپس در بخش های مختلف ارتش، به ویژه در غرب کشور به وظیفه  پاسدارای از کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از طی دوره ی تخصص توپخانه به عنوان استاد، در مرکز آموزش توپخانه اصفهان، مشغول به تدریس شد.

شهید صیاد شیرازی در سازماندهی نیروهای انقلابی ارتش نقش بسزایی داشت. و پس از پیروزی انقلاب، در بحبوحه ی غائله سال 1358 ضد انقلاب در کردستان، به فرماندهی عملیات شمال غرب کشور برگزیده شد و در پاکسازی کردستان به همراه شهید دکتر چمران و دیگر رزمندگان غیور اسلام نقش مهمی ایفا نمود. پس از خلع بنی صدر، برای پایان دادن به ناهماهنگی ارتش و سپاه، قرارگاه مشترک عملیاتی سپاه و ارتش را راه اندازی کرد.

سرانجام شهید صیاد شیرازی در بامداد 21 فروردین 1378 به دست منافقین کوردل  که در پوشش رفتگر درآمده بودند مقابل درب منزل مسکونی‌اش و در برابر دیدگان فرزندش ترور شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهید شهید صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت عجیب تجربه‌گر از وحشت در جهنم برزخی در برنامه زندگی پس از زندگی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • آنچه در «نمایشگاه روایت خدمت» گذشت
  • مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند
  • ایمان در سایه عمل صالح/ روایت «زندگی با آیه‌ها»
  • حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اشغالگر به بیمارستان شفاء
  • حملات هوایی و توپخانه ای ارتش اشغالگر به بیمارستان شفاء
  • (ویدئو) روایت عجیب تجربه‌گر از وحشت در جهنم برزخی در برنامه زندگی پس از زندگی
  • توپخانه رژیم صهیونیستی بخش‌های مختلف غزه را زیر آتش گرفت
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • «سی روایت، سی نشانه»، از رادیو صبا