Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:32:55 GMT

مازندران| فعالیت اسنپ در بابلسر غیرقانونی است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۴۹۴۵

مازندران| فعالیت اسنپ در بابلسر غیرقانونی است

نایب رئیس شورای شهر بابلسر فعالیت اسنپ در شهر گردشگرپذیر بابلسر غیرقانونی است. ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ استانها مازندران نظرات

فاطمه بهار در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر با اعلام غیرقانونی بودن فعالیت اسنپ در این شهر اظهار داشت: این مجموعه هیچ مجوزی برای فعالیت در بابلسر ندارد.

وی افزود: فرمانداری شهرستان، شورای شهر و سازمان حمل و نقل شهرداری بابلسر از فعالیت اسنپ در بابلسر بی‌اطلاع بوده و این موضوع را حتما پیگری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بابلسر گفت: شرکت اسنپ می‌توانست جلسه‌ایی با شورا، شهرداری و اداره حمل و نقل شهرستان برگزار کند و فرصت‌هایی در اختیار تاکسی‌داران بابلسری گذاشته شود تا حق آنها پایمال نشود.

وی بیان کرد: متاسفانه این مجموعه کاملا غیرقانونی در سطح شهر مشغول فعالیت شد و شورا این موضوع را پیگیر می‌کند.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به تعیین تکلیف و انحلال شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر گفت: شورای حل اختلاف وزارت کشور با برگزاری جلسه با انحلال شورای نسیم‌شهر موافقت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در بهارستان، عبدالله نوحی در جمع خبرنگاران با اشاره به از حد نصاب افتادن شورای نسیم‌شهر گفت: با دستگیری برخی از اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به علت تخلفات صورت گرفته، شورا از اکثریت خارج شده و در سه ماه گذشته نیز جلسه‌ای برگزار نکرده است.

وی افزود: به دلیل رسمیت نیافتن جلسات و از حد نصاب خارج شدن شورا، موضوع در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر در هفته‌های گذشته در استانداری تهران مطرح شد و اعضای هیئت حل اختلاف استانداری رأی به انحلال شورای شهر نسیم شهر دادند.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ 7 نفر دستگیر شدند

فرماندار بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: پس از ارسال این رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور، روز گذشته، رأی مورد تأیید هیئت حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قرار گرفت و در صورت ابلاغ رسمی، استاندار تهران به عنوان قائم مقام جایگزین شورا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد