Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:58:04 GMT

یورش اف‌بی‌آی به دفتر وکیل شخصی ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۴۹۶۶

یورش اف‌بی‌آی به دفتر وکیل شخصی ترامپ

مقام‌های پلیس فدرال آمریکا موسوم به اف‌بی‌آی به دفتر وکیل شخصی رئیس‌جمهوری آمریکا یورش برده و اسناد تجاری، ایمیل‌ها و سایر مدارک مرتبط با موضوعات مختلف شامل سند پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی را ضبط کردند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، تنها چند ساعت پس از این اتفاق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا اقدام اف‌بی‌آی را در ورود به دفتر مایکل کوهن، وکیل شخصی‌اش متهم کرد و آن را "ننگ‌آور" خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ وزارت دادگستری آمریکا را به انجام این اقدام متهم کرده و گفته است که این وزارتخانه دستور یورش اف‌بی‌آی به دفتر وکیلش را صادر کرده است.

ترامپ که پیش از دیدار با فرماندهان ارشد نظامی درباره حمله احتمالی موشکی در سوریه سخن می‌گفت، اقدام اف‌بی‌آی را یک اقدام ننگ‌آور خواند.

هنوز مشخص نیست که پلیس اف‌بی‌آی چگونه وارد دفتر وکیل ترامپ شده است اما مقام‌های این اداره دستور جستجو داشتند و با این دستور وارد دفتر وکیل رئیس‌جمهوری آمریکا شدند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وکیل کوهن که این بازرسی از سوی اف‌بی‌آی را کاملا نامناسب و غیرضروری اعلام کرد، دادستان‌ها پس از دریافت دستوری از سوی رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا حکم بازرسی از دفتر کوهن را گرفتند.

البته این بازرسی به صورت مستقیم ارتباطی با تحقیقات مولر ندارد اما احتمالا در نتیجه اطلاعاتی است که مولر آنها را به دادستان‌ها در نیویورک داده بود.

استفان ریان، وکیل کوهن حمله به دفتر موکلش را تایید کرده و گفت: دفتر دادستانی آمریکا در منطقه جنوبی نیویورک یکسری احکام بازرسی را صادر و تمامی مدارک و اسناد مربوط به کوهن و موکلانش را ضبط کرده است. دادستان‌های فدرال به من گفته بودند که این اقدام از جانب دفتر مولر صورت گرفته است.

همچنین اسناد مربوط به پرداخت مبالغی از سوی کوهن به استفانی کیلفورد، بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی آمریکا نیز در میان مدارک ضبط شده است. پلیس اف‌بی‌آی همچنین ایمیل‌ها، دفتر مالیاتی و تجاری کوهن ضبط کرده است.

آقای کوهن اخیر ۱۳۰ هزار دلار به این بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین