Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سابق وزارتخارجه گفت: ایران تا زمانی نسبت به برجام پایبند خواهد بود که سایر طرف‌ها پایبند و متعهد بمانند و تا زمانی بر عهد خود استوار می‌ایستد که منافع ملی و مصالح کشور تامین شود و آسیب و خسارت نبیند.

محمدعلی حسینی سخنگوی سابق وزارتخارجه در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجودرخصوص اظهارات اخیر نیکی  هیلی با محوریت اینکه درصورت خروج آمریکا از برجام باز هم ایران در این توافقنامه خواهدماند،گفت:خانم هیلی بمانند رئیس جمهور کشورش دائما لفاظی و زیاده گوئی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نقض عهد و کارشکنی طرف آمریکائی در مسیر اجرای یک توافق بین المللی اختصاص به برجام ندارد بلکه جامعه جهانی نمونه‌های زیادی از بدعهدی آمریکا را در این باره سراغ دارد.   وی افزود:خانم هیلی در حالی اتهامات بی اساس خود علیه ایران را تکرار می‌کند و جمهوری اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم می‌نماید که کشورش در کنار رژیم صهیونیستی بعنوان بزرگترین حامیان گروه‌های جنایت پیشه تروریستی همچون داعش شناخته می‌شوند.
سخنگوی سابق وزارتخارجه درخصوص اینکه ایران در پاسخ به خروج آمریکا از برجام و یا باقی ماندن مزورانه و کارشکنانه واشنگتن در برجام چه خواهد کرد، گفت:البته این به جمع بندی و تصمیم مسئولان جمهوری اسلامی بستگی دارد و طرف آمریکایی نباید متوهمانه تصور کند که تهران تحت هر شرایطی در برجام خواهد ماند و تعهدات خود را یک طرفه و بدون در نظر گرفتن رفتار و عملکرد طرف‌های دیگر به انجام می‌رساند.   حسینی در پایان یاد آور شد:ایران همان گونه که از زبان مقامات خود بار‌ها اعلام کرده تا زمانی نسبت به برجام پایبند خواهد بود که سایر طرف‌ها پایبند و متعهد بمانند و تا زمانی بر عهد خود استوار می‌ایستد که منافع ملی و مصالح کشور تامین شود و آسیب و خسارت نبیند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس

قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آنها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

 در قبرستان سفید چاه سنگ مزار‌ها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

منبع: کجارو

tags # تاریخ ایران سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • روزنامه سازندگی: مهدی نصیری توهم اتحاد نامقدس دارد
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست