Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمودرضا امیاری در نشست مجمع سالانه هیات ووشو سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: این آمار در همسنجی با مدت مشابه پارسال با 39 هزار و 66 نفر بیمه شده افزون بر 10درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: هر تعداد بیمه شده زیر پوشش هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان افزایش یابد زمینه برای جلب نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به این استان فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به درخشش هیات ووشو سیستان و بلوچستان در میادین ملی و بین المللی گفت: ورزشکاران این هیات با تحول عظیم ایجاد شده هم اینک در عرصه رقابت های مختلف ملی و بین المللی برای این استان افتخار آفرین هستند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که رشته ورزشی ووشو یکی از رشته های هدف سیستان و بلوچستان محسوب می شود باید کمک کرد تا استعدادهای این رشته در استان شناسایی و پرورش داده شوند.

امیاری با قدردانی از مسئولان هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این هیات به عنوان یکی از 10 هیات برتر استان در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی گام های ارزنده ای را برداشته است.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم ورزش همگانی کشور توسط فعالان این عرصه در سیستان و بلوچستان گفت: پارسال هزار و 700 برنامه توسعه ورزش همگانی در این استان انجام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان پوشش رشد رقابت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات انتخابی تیم ووشو رده سنی بزرگسالان استان، در دو بخش تالو و ساندا در محل خانه ووشو برگزار شد.
نفرات برتر با تایید کمیته فنی مجوز حضور در تیم استان را کسب کردند.
اسامی دعوت شدگان به تیم ووشو بخش ساندا ابراهیم نادری، محمد جعفری، احمد رحیمی، محمد رحیمی، محمد حسین شاهوردی، محمد صادق حیدری هستند.
عرفان صفر پور، رضا ترابیان و کامران توکلی اسامی دعوت شدگان تیم ووشو بخش تالو بزرگسالان استان هستند.

دیگر خبرها

  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد