Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:52:09 GMT

حجت‌الاسلام علوی درگذشت پدر شهید محسن شوشتری را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۵۲۹۶

حجت‌الاسلام علوی درگذشت پدر شهید محسن شوشتری را تسلیت گفت

وزیر اطلاعات در پیامی، درگذشت پدر معزز شهید محسن ذاکر شوشتری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در پی درگذشت پدر شهید محسن ذاکر شوشتری و جانبازان ناصر و سعید ذاکر شوشتری، پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید گرانقدر ذاکر شوشتری و اسلامی‌فرد

سلامٌ علیکم

والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع  از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی مقاومت و ایثار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت مرحوم «حاج حسن ذاکر شوشتری» پدر شهید سرافراز «محسن ذاکر شوشتری» و جانبازان معزز «ناصر و سعید ذاکر شوشتری» از دلیرمردان دوران حماسه و جهاد، موجب تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و فداکاری با اراده راسخ و پیروی از اهل بیت علیهم‌السلام، علاوه بر تقدیم شهید گرانقدر و دو جانباز، در پاسداری از انقلاب و ایران اسلامی هر آنچه داشت خالصانه به میدان آورد و الگویی ماندگار از خود برجای گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف اهواز و خانواده محترم این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.»

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد

به گزارش همشهری آنلاین، آزادراه شهید شوشتری کمربندی شرقی تهران است که اتوبان امام رضا(ع) را در جنوب‌شرق پایتخت به اتوبان شهید یاسینی متصل می‌کند. با ساخت و بهره برداری از این آزاد راه ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری هدایت می شود و بخش زیادی از بار ترافیک شرق تهران (سه راه افسریه و بسیج) کاهش می یابد.

آن طور که محمد شیری عنوان کرده: «عملیاتی شدن این پروژه مستلزم رفع معارضین بود که از ابتدای سال گذشته ۲۶ معارض تجاری و مسکونی که در مسیر این آزاد راه قرار داشتند، تملک شد اما یک ملک با عرصه ۱۳۲ متر مربع باقی مانده بود. با پیگیری‌های صورت گرفته این ملک با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آزاد سازی شد.»

به گفته او ملک مسکونی معارض دیگری هم وجود دارد که مجوز اعمال ماده ۹ (تملک به شرط واگذاری زمین دیگر) از شورای شهر دریافت شده و مراحل قانونی را طی می‌کند که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته می شود.

کد خبر 846864 برچسب‌ها شهردارى تهران منطقه ۱۵ بزرگراه تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت