Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@22:14:03 GMT

پایان ۱۸ سال انتظار برای قصاص یک مرد در مرند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۵۳۶۳

حوادث رکنا: رئیس دادگستری شهرستان مرند از آزادی محکوم به قصاص نفس از زندان شهرستان مرند خبر داد.

زارع زاده رئیس دادگستری شهرستان مرند از آزادی Freedom محکوم به قصاص نفس از زندان Prison این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: محکوم به قصاص نفس که نزدیک به ۱۸ سال در زندان بود با همت و تلاش‌های بی وقفه اعضای محترم شورای حل اختلاف شعبه زندان مرند پس از جلب رضایت از اولیاء دم از زندان آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری شهرستان مرند در خصوص عملکرد این شعبه شورای حل اختلاف گفت: در نزدیک به سه ماه که از افتتاح این شعبه می‌گذرد اعضای شعبه توانسته اند با رسیدگی به ۶۶ فقره پرونده که منجر به صلح و سازش شده تعداد ۱۱ نفر از زندانیان را از زندان آزاد کنند که عملکرد بسیار خوب و درخشانی می‌تواند در کارنامه این شعبه به حساب آید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران آزادی Freedom زندان Prison اخبار حوادث پرونده زندانیان ماه صلح و سازش محکوم به قصاص حوادث قاتل زن قتل دستگیری ایران عکس دختر زندگی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان میری، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

وی، افزود: شعبه بدوی پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم کرد.

وی تصریح کرد: این شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت‌های کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان با بیان اینکه شعبه بدوی همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد افزود: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

ارسلان میری، یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6084970

دیگر خبرها

  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • رهایی یک محکوم به قصاص در کجور
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • یک محکوم به قصاص در کجور با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت