Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز کریمی‌فر، مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزییات استفاده فرهنگیان از هتل‌های ۳ و ۵ ستاره گفت: در راستای اجرای طرح «نوروزبانان بی‌نوروز» با مساعدت و مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، طرح ویژه‌ای برای فرهنگیانی که نتوانستند در عید نوروز از اسکان نوروزی بهره‌مند شوند در نظر گرفته‌ایم؛ به این منظور فرهنگیان می‌توانند از هتل‌های ۳ و ۵ ستاره‌ای که در نظر گرفته شده، از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ فروردین ماه با تخفیف ۸۰ درصدی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تسهیلات فقط برای تاریخ مذکور در نظر گرفته شده است؟ گفت: فعلا این طرح برای نوروزبانان بی‌نوروز اجرا می‌شود، اما در تلاش هستیم که این طرح را ۴ بار در سال برای فرهنگیان اجرایی کنیم.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره نحوه درخواست فرهنگیان برای بهره‌مندی از این تسهیلات افزود: فرهنگیان باید درخواست خود را به ادارات تعاون ارائه دهند و آن‌ها نیز درخواست را به صورت آنلاین به ما می‌دهند و کمتر از ۳تا ۴ ساعت درخواست کنندگان اقدام و مشمول تخفیف خواهند شد؛ در ضمن رستوران هتل‌ها نیز مشمول تخفیف نیز می‌شوند.

کریمی فر همچنین درباره مقاصد تور سیاحتی و زیارتی آموزش و پرورش برای فرهنگیان، گفت: تور نجف در حال حاضر راه‌اندازی شده و فرهنگیان می‌توانند ثبت نام کنند؛ همچنین تور مشهد، کیش و قشم نیز در این طرح قرار دارد. هزینه تور هر چقدر باشد، آموزش و پرورش ۵۰ درصد آن را در قالب وام قرض الحسنه به فرهنگیان می‌دهد.

وی از آغاز فرایند پرداخت وام مسکن و مرابحه از اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در سال جاری فرایند پرداخت وام‌ها با شتاب بیشتری انجام می‌شود و تنوع وام‌ها افزایش می‌یابد؛ ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ میان فرهنگیان وام توزیع کردیم که مربوط به وام مسکن و مرابحه می‌شود. استان‌ها به تناسب نیاز افراد وام‌های ۵،  ۱۰ و ۱۵ وام پرداخت کرده‌اند که همین روند در سال ۹۷ ادامه دارد.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت وام مسکن ۵۰ میلیون تومانی به فرهنگیان فاقد مسکن با بهره ۱۲ درصد، گفت: باز پرداخت این وام ۱۰ تا ۱۲ ساله است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های اجرای شبکه‌های جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب با اشاره به عقب ماندگی خدمات فاضلاب در استان دلیل اصلی این مهم را عدم تأمین اعتبارات کافی برای انجام طرح‌های فاضلاب بیان کرد و گفت: رشد جمعیت در جهان عموماً و به خصوص در جهان سوم و محدودیت محیط و زمین برای زندگی، انسان‌ها را وادار کرده است که از طبیعت و هر آنچه در آن وجود دارد با دقت و احتیاط کامل استفاده کنند اما استفاده بی رویه از خوان گسترده طبیعت در طول سالیان متمادی، محیط زیست را با مشکل احیا مجدد روبرو ساخته و بسیاری از نعمت‌های موجود را با خطر نابودی مواجه کرده است.

وی افزود: ورود فاضلاب‌های خام انسانی از طریق چاه‌های جاذب به سفره آب‌های زیرزمینی و نیز از کانالهای روباز و سرپوشیده به آب‌های سطحی و در نهایت تخلیه به دریا و دریاچه‌ها، موجب آلوده شدن این منابع گشته و بشر را با خطر کمبود آب آشامیدنی سالم و نابودی اکوسیستم دریایی و سرانجام تخریب محیط زیست انسانی و طبیعی مواجه ساخته است.

مدیر عامل آبفا مازندران دفع غیر بهداشتی فاضلاب را علاوه بر آلودگی منابع آب، ایجاد مناظر ناخوشایند زیست محیطی و جلب حشرات ناقل موجب شیوع بیماری‌های متعدد گوارشی و سایر بیماری‌های میکروبی و انگلی خطرناک دانست.

برارزاده با اشاره به تصفیه فاضلاب از نقطه نظر اقتصادی که باعث کاهش هزینه‌های درمانی و هزینه‌های بهسازی محیط زیست خواهد شد، گفت: از پساب حاصل از تصفیه فاضلاب‌ها نیز می‌توان در زمینه‌های مختلف از جمله آبیاری فضای سبز، کشاورزی و تغذیه آبخوان‌های زیرزمینی بهره برد در همین راستا به دلیل کمبود نزولات جوی در کشور، استفاده از پساب برای کشاورزی می‌تواند قسمتی از نیاز آبی استان را جبران کند.

وی تصریح کرد: قرارگیری بخش عمده سرزمینی استان مازندران در نوار ساحلی بزرگترین دریاچه دنیا، اهمیت و لزوم ساماندهی فاضلاب را دوچندان کرده در همین راستا ۱۸ پروژه فاضلاب در شهرهای استان مازندران و سه پروژه جمع آوری شبکه فاضلاب در روستاهای استان در دست اجراست که پس از بهره برداری ضمن حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب‌های زیرزمینی و نیز حفظ سلامت جامعه می‌توان از پساب حاصله بیشترین بهره را داشت.

کد خبر 6089866

دیگر خبرها

  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد