Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:13:34 GMT

خانه ورزش روستایی نوش آباد احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۵۸۶۴

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان خانه ورزش روستایی نوش آباد احداث می‌شود، چرا که وظیفه ما رفع انتظارات به حق و درست مردم است.

محمدسلطان حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در شهر اصفهان و یا هر شهر بزرگ و کوچک دیگری شما بارها و بارها بچه‌هایی را مشاهده می کنید که با امکانات بسیار کم در حال بازی هستند و این دلیل نبود امکانات و محرومیت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوش آباد در نزدیکی شهرستان آران و بیدگل با جمعیتی 12 هزار نفری است. با توجه به جمعیت و امکاناتی که از نظر ورزشی در نوش آباد و آران و بیدگل که تنها چند دقیقه با یکدیگر فاصله دارند، سرانه ورزشی خوبی دارند. سرانه‌ای که آن‌ها را در بین شهرستان‌های استان در رتبه خوبی قرار می‌دهد و شهر اصفهان که مرکزیت استان را دارد بسیار کمتر از آن است.

وی افزود: هرچند در نوش آباد فضای ورزشی با مالکیت اداره ورزش و جوانان نداریم و یا سالن اختصاصی تنیس روی میز وجود ندارد اما با این حال یک سالن ورزشی چند منظوره مربوط به شهرداری، سالن ورزشی 9 دی مربوط به آموزش و پرورش، سالن مربوط به بسیج و دو زمین چمن مصنوعی وجود دارد و جدای از این مجموعه ورزشی امیر کبیر نیز با همکاری بخش خصوصی و خیران ورزشیار در حال اتمام است. کمبود امکاناتی نیست، نمی‌گوییم ایده آل است، اما محروم هم در این حد که بیان شده نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطر نشان کرد: در فاصله بسیار کمی از نوش آباد، شهرستان آران و بیدگل قرار دارد که در این شهر نیز امکانات خوبی داریم. در تمامی استان‌ها از جمله اصفهان مناطقی را داریم که واقعاً از نظر فضای ورزشی با مشکل روبرو هستیم که با توجه به توان مالی که داریم تلاش می‌کنیم فضاهای مناسب و مطلوبی را برای ارائه خدمات به شهروندان آماده کنیم، به عنوان مثال در بهارستان با جمعیت 120 هزار نفری با محدودیت فضای ورزشی روبرو هستیم و یا در فولادشهر، بنابراین باید بتوانیم با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم براساس اولویت بندی که صورت می‌گیرد توقعات و مطالبات مردم را پاسخگو باشیم.

سلطان حسینی با اشاره به مصوبه مجلس و دولت در خصوص تخصیص ۲۷ صدم از ۹ درصد ارزش افزوده به ورزش گفت: با تصویب این قانون، بودجه بسیار خوبی به ورزش تزریق می‌شود و استان اصفهان با گرفتن سهم خود از این میزان بهتر از گذشته می‌تواند به بهبود وضعیت ورزش استان کمک کند که احداث 100 چمن مصنوعی در سراسر استان یکی از برنامه‌هایی است که در نظر داریم عملیاتی کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از گزارشی که از ایسنا بر روی خروجی رفت بلافاصله کارشناسان ما به بررسی وضعیت ورزش نوش آباد پرداختند و هم چنین اطلاعاتی را نیز از آران وبیدگل گرفتیم، ازهیئت روستایی و عشایری استان درخواست بررسی احداث خانه ورزش روستایی داشتیم و هم چنین از هیئت تنیس روی میز نیز خواسته شد با توجه به نبود سالن اختصاصی این رشته با سفر به نوش آباد امکانات خوب و مناسبی را برای علاقمندان تنیس روی میز فراهم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه