Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-چه خبر است؟ مگر قاسم سلیمانی برنامه انتخاباتی اعلام کرده است؟! کسی از بزرگان اصولگرا او را دعوت به کاندیداتوری کرده یا مگر کار او در سوریه و عراق تمام شده که حاشیه سازها رهایش نمی‌کنند؟!

یک پایگاه خبری حامی دولت مصاحبه‌ای با فردی [حسین الله کرم]که هیچ‌گونه سمت رسمی در نیروهای مسلح ندارد و صاحب نفوذ در احزاب و گروه‌های سیاسی اصولگرا نیست، ترتیب می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زبان او این کلام بیرون کشیده می‌شود که رئیس جمهور نظامی بهتر است و همین کافی است تا در فردای این مصاحبه، روزنامه‌های اصلاح طلب از مضرات نظامی بودن رئیس جمهور صحبت کنند؛ پای قاسم سلیمانی را وسط بکشند؛ اصطلاح بی ادبانه «رضاخان حزب‌اللهی» را بارها به کار ببرند؛ از «میلیتاریسم علیه دموکراسی!» تیتر بزنند!

چه خبر است؟ مگر قاسم سلیمانی برنامه انتخاباتی اعلام کرده است؟! کسی از بزرگان اصولگرا او را دعوت به کاندیداتوری کرده یا مگر کار او در سوریه و عراق تمام شده که حاشیه سازها رهایش نمی‌کنند؟!

منبع: روزنامه جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، آویگدور لیبرمن رئیس حزب «اسراییل بیتنا» تاکید کرد که اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی باید برکنار شوند.

وی در ادامه اعتراف کرد: ما نه در مسیر پیروزی بلکه در مسیر ننگ حرکت می کنیم.

لیبرمن اضافه کرد: تحولات روز گذشته در جبهه شمالی بسیار مهم تر از چیزی است که به آن پرداخته ایم. این تحولات بیانگر عدم مسئولیت اسراییلی ها است.

وی بیان کرد: نظامیان و اسراییلی ها مانند پرنده ها در تیررس نیروهای حزب الله قرار گرفته اند.

روز گذشته حزب الله لبنان پایگاه‌ها و مراکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در هفت منطقه شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب و موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه درباره این حمله ها اعلام کرد: برای اعلام حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شریف و دلاور آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر و پس از رهگیری دقیق تحرکات دشمن در پایگاه «المرج» و رسیدن نظامیان و تجهیزات دشمن به مکان مورد نظر، آنها را به صورت مستقیم هدف سلاح مناسب موشکی قرار داده و به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

کد خبر 6082735

دیگر خبرها

  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید