Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@12:33:24 GMT

کشف و جمع آوری 80تن چوب بلوط قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۶۰۸۲

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ 80 تن چوب بلوط قاچاق در ولاشان شهر درچه کشف و جمع آوری شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خمینی شهر گفت: این مقدار چوب قاچاق را ماموران در بازرسی از سه کارگاه غیرمجاز تولید ذغال در ولاشان شهر درچه کشف کردند.

عباسعلی حیدری ارزش چوبهای کشف شده را  بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این چوب ها به صورت قاچاق از استانهای مجاور به این مکان منتقل و برای تولید ذغال در کوره های ذغال پزی استفاده می شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :در این زمینه چهار  نفر هم  دستگیر شدند.

شهر دُرچه در 12کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع شده  و از توابع شهرستان خمینی شهر  است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی می‌باشد، در خصوص علت اصلی بروز اینگونه حوادث در شبکه فاضلاب گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری صرفاً برای جمع آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در ادامه گفت: عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب‌های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه‌های جمع آوری فاضلاب باعث آبگرفتگی معابر و ورود روانابهای سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع آوری فاضلاب می‌شود، و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان‌ها می‌شود که می‌طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه‌های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان عزیز به وجود می‌آورد جلوگیری نماید.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام افزود: در بارندگی اخیر حدود ۳۲ مورد رفع انسداد در شبکه شهرهای استان انجام گرفته و اکیپ‌های اجرایی نیز در این زمینه آماده به کار هستند تا در صورت بروز حادثه نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام کنند.

کد خبر 6098042

دیگر خبرها

  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها