Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:55:02 GMT

کاهش 23 هزار و 910 نفری اقامت مسافر در هتل‌های هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۶۳۱۷

کاهش 23 هزار و 910 نفری اقامت مسافر در هتل‌های هرمزگان

‌مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: بر اساس آمار، از 27 اسفند 96 تا 17 فروردین ماه جاری 23 هزار و 910 نفر کمتر از مدت مشابه در سال گذشته در هتل‌ها اقامت مسافر به ثبت رسید.

‌به گزارش ایسنا، ‌محسن ضیایی در خصوص این خبر اظهار کرد: هتل‌های استان در مدت یاد شده پذیرای 43 هزار و 995 نفر بودند، در حالی که سال گذشته 67 هزار و 905 نفر مسافر نوروزی از این هتل‌ها برای اقامت استفاده کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در مدت یاد شده 5 هزار و 978 نفر در هتل آپارتمان‌ها‌، 6 هزار و 798 نفر در مهمان پذیرها، 300 نفر در مجتمع‌های گردشگری، 475 نفر در خانه‌های بوم گردی و 2 میلیون و 595 هزار 473 نفر در چادرهای مسافرتی اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان اضافه کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته 12 هزار و 217 نفر در هتل آپارتمان‌ها، 12 هزار و 3 نفر در مهمان پذیرها، یک میلیون و 10 هزار و 984 نفر در چادرهای مسافرتی اقامت کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: هرمزگان دارای 24 هتل، 12 مهمان پذیر، 9 هتل آپارتمان و 8 خانه بوم گردی و 46 مجتمع گردشگری است.

به گفته ضیایی، 6 میلیون 696 هزار و 302 نفر اقامت شب از 27 اسفند سال گذشته تا 17 فروردین امسال در هرمزگان به ثبت رسید، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 5 میلیون و 163 هزار و 352 نفر اقامت شب ثبت شده بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند