Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با دابل دابل فوق ستاره خود لبران جیمز از سد نیویورک نیکس در سالن مدیسون اسکوئیر گاردن گذشت. ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ ورزشی ورزش جهان توپ و تور نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (سه‌شنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با دابل دابل فوق ستاره خود لبران جیمز از سد نیویورک نیکس در سالن مدیسون اسکوئیر گاردن گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز در این بازی 26 امتیاز و 11 پاس گل برای تیمش داشت و کوین لاو نیز 26 امتیاز دیگر برای کاوز به دست آورد.

کلیولند با ثبت این پیروزی، تعداد بردهای خود را برای چهارمین فصل متوالی به عدد 50 رساند. لبران جیمز اگر در بازی فردا مقابل هم برای کلیولند به میدان برود برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود در هر 82 بازی مرحله نخست لیگ برای تیمش بازی کرده است.

او در این مورد گفت: من سالم هستم پس بازی می‌کنم.

در بازی دیگری که در سالن امریکن ایرلاینز شهر میامی برگزار شد، اوکلاهماسیتی تاندر با تریپل دابل دیگری از راسل وستبروک مقابل میزبان خود میامی هیت به پیروزی رسید. وستبروک در این بازی 23 امتیاز، 13 پاس گل و 18 ریباند برای تاندر داشت تا تیمش به مرحله پلی‌آف برسد.

وستبروک با ثبت 16 ریباند در بازی بعدی تیمش می‌تواند برای دومین فصل متوالی، مرحله نخست لیگ را با میانگین تریپل دابل در هر بازی تمام کند. او دومین بازیکن تاریخ لیگ پس از اسکار رابرتسون است که در دو فصل متوالی 2000 امتیاز و 800 پاس گل کسب می‌کند.

سان آنتونیو اسپرز نیز با پیروزی مقابل ساکرامنتو برای بیست و یکمین فصل متوالی به مرحله پلی‌آف رسید.

رکورد اسپرز در حضور در مرحله پلی‌آف در میان 4 ورزش برتر آمریکا، طولانی ترین است. پیتسبورگ پینگوئینز در NHL، نیوانگلند پتریوتز در NFL و لس‌انجلس داجرز در MLB تیم‌هایی با بیشترین حضور متوالی در پلی‌آف رشته‌های خود هستند.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

تورونتو 108 – دیترویت 98
اوکلاهماسیتی 115 – میامی 93
شیکاگو 105 – بروکلین 114
کلیولند 123 – نیویورک 109
اورلاندو 86 – میلواکی 102
ممفیس 94 – مینه سوتا 113
ساکرامنتو 85 – سان‌آنتونیو 98
پورتلند 82 – دنور 88

در پایان دیدارهای امروز، تیم‌های تورونتو رپتورز و بوستون سلتیکس صدرنشین و آتلانتا هاوکس و اورلاندو مجیک قعرنشینان کنفرانس شرق و تیم‌های هیوستون راکتس  و گلدن استیت وریرز در صدر کنفرانس غرب و ممفیس گریزلیز و فینیکس سانز در انتهای جدول این کنفرانس قرار دارند.

تاکنون تیم‌های تورونتو رپتورز، بوستون سلتیکس، کلیولند کاوالیرز، فیلادلفیا سونی سیکسرز، ایندیانا پیسرز، میامی هیت، میلواکی باکس و واشنگتن ویزاردز به همراه هیوستون راکتس، گلدن استیت وریرز، پورتلند تریل بلیزرز، یوتا جز، سان‌آنتونیو اسپرز و اوکلاهماسیتی تاندر حضور خود را در مرحله پلی آف لیگ قطعی کرده‌اند.

انتهای پیام/

R1015159/P35350/S3,28,31/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند

تیم‌های بسکتبال فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی در مرحله پلی‌آف لیگ NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA صبح امروز (چهارشنبه) با انجام 3 دیدار در شهرهای نیویورک، کلیولند و میلواکی شد.

لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی

فیلادلفیا سونی سیکسرز در نخستین دیدار، میهمان نیویورک نیکس بود و موفق شد با درخشش تایریس مکسی و جوول امبید از سالن MSG برنده خارج شود. مکسی 46 امتیاز و 9 پاس گل و امبید 19 امتیاز، 16 ریباند و 10 پاس گل برای فیلادلفیا کسب کردند. جیلن برانسون نیز 40 امتیاز برای نیکس به دست آورد.

در سایر مسابقات، کلیولند کاوالیرز با 28 امتیاز داناوان میچل بر اورلاندو مجیک غلبه کرد و میلواکی باکس با 29 امتیاز و 12 ریباند کریس میدلتون از سد ایندیانا پیسرز گذشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز، چهارشنبه به شرح زیر است:

فیلادلفیا 112 - نیویورک 106 (3 بر 2 به سود نیویورک)
اورلاندو 103 - کلیولند 104 (3 بر 2 به سود کلیولند)
ایندیانا 92 - میلواکی 115 (3 بر 2 به  سود ایندیانا)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید