Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:16:51 GMT

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۶۴۳۳

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده در راستای افزایش و ارتقاء امنیت اجتماعی و در بخش های مختلف اجرایی شد.

وی گفت: یکی از برنامه های این طرح جمع آوری سارقان و قاچاقچیان است که ۴۲ سارق و ۸ قاچاقچی دستگیر ۶۵۰ تیغه سلاح سرد از اراذل و اوباش که با آن ها به ایجاد مزاحمت می پرداختند جمع آوری شده است

وی افزود: ۶۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متختلف که با عدم رعایت قوانین و مقررات موجب سلب آسایش عمومی شده بود توسط ماموران انتظامی شهر کرمانشاه توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری۳ نفر از عوامل توزیع کننده آن بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

افزایش و ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش های مختلف

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرمانشاه پاکسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه