Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:54:19 GMT

جزئیات مراسم نکوداشت محمدعلی کشاورز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۶۴۳۷

جزئیات مراسم نکوداشت محمدعلی کشاورز اعلام شد

به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر پدرام علیزاده مالک پردیس سینمایی شهرک با اعلام این خبر اظهار داشت: به پاس چندین و چند دهه فعالیت مستمر و ارزنده استاد کشاورز در عرصه‌های مختلف هنر همچون سینما، تئاتر و تلویزیون، مراسم نکوداشت محمدعلی کشاورز همزمان با سالروز تولد ۸۸ سالگی این بازیگر برجسته روز جمعه ۲۴ فروردین‌ماه در پردیس سینمایی شهرک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده همچنین با بیان اینکه قرار است سالن شماره یک این مجموعه سینمایی که از سال گذشته با میزبانی جشنواره فیلم فجر افتتاح شده است، به نام استاد محمدعلی کشاورز نامگذاری شود، از نامگذاری کلیه یازده سالن نمایش این پردیس به نام هنرمندان اثرگذار و محبوب کشور در آینده نزدیک خبر داد.

بر اساس این گزارش، این مراسم روز جمعه ۲۴ فروردین از ساعت ۱۸-۲۰ با حضور هنرمندان، اصحاب رسانه و مردم در پردیس سینمایی شهرک واقع در میدان صنعت (شهرک غرب) برگزار می‌شود و حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین

اکران مردمی فیلم آپاراتچی در دو پردیس سینمایی هویزه و پارک بازار مشهد با حضور علی طاهرفر، کارگردان و علیرضا استادی، بازیگر فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد، در دو پردیس سینمایی هویزه و پارک بازار این با استقبال پرشور مردم و با حضور علی طاهرفر، کارگردان و علیرضا استادی، بازیگر فیلم برگزار شد.

علی طاهرفر کارگردان آپاراتچی در این مراسم اظهار داشت: فیلم ساختن و فیلم دیدن امروز ما مرهون تلاش عزیزانی است که چه در دوران جنگ و چه امروز در هوا و فضای سپاه امنیت ایران عزیز را به ما هدیه کردند و امیدوارم به زودی زود ما کنار دیوار ندبه فلسطین اشغالی اکران فیلم را داشته باشیم.

وی افزود: در مسیر حرم با خودم می‌گفتم اگر امروز جنگی اتفاق بیفتد رسالت من به‌عنوان هنرمند چیست و یاد شعر معروف آقای ملکیان افتادم که می‌گفت: «دفاع از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد، زمین کارزار ما «تل آویو» است، تهران نه!» و من این شعر را برای خودم این چنین تغییر دادم که «دفاع از هنر یعنی قرار جنگ اگر باشد محل فیلمبرداری تل‌آویو است تهران نه.»

گفتنی است، همزمان با اکران‌های سینمایی آپاراتچی اکران این فیلم در شهرهای فاقد سینما نیز در جریان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت این امر به نشانی Ekranmardomi.ir مراجعه کنند.

«آپاراتچی»، داستان جلیل، نقاش ساختمان عاشق سینماست که دلبستگی‌های عجیبش به سینما دردسرهایی برایش به همراه دارد.

کد خبر 746542

دیگر خبرها

  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • زنده‌گیری یک رأس بره میش وحشی در پردیس
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین
  • ساعد سهیلی و خانم بازیگر در راه کازابلانکا