Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نشست شوراي امنيت سازمان درباره سوريه که شب گذشته برگزار شده بود بدون نتيجه پايان يافت و نماينده آمريکا در اين نشست خواستار رأي‌گيري درباره قطعنامه پيشنهادي اين کشور عليه سوريه شد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، نشست شوراي امنيت سازمان درباره سوريه که شب گذشته برگزار شده بود بدون نتيجه پايان يافت و نماينده آمريکا در اين نشست خواستار رأي‌گيري درباره قطعنامه پيشنهادي اين کشور عليه سوريه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين نشست به درخواست فرانسه و براي بررسي حمله شيميايي به دوما در غوطه شرقي دمشق برگزار شد که در آن نمايندگان روسيه، سوريه، آمريکا، انگليس و فرانسه صحبت کردند.
«نيکي هيلي»، نماينده آمريکا در سازمان ملل، بار ديگر با تکرار ادعاهاي بي‌اساس خود، ايران و روسيه را به نقش داشتن در اين حمله شيميايي متهم کرد و گفت: سازمان ملل اقدامي انجام دهد يا ندهد آمريکا به اين حمله شيميايي واکنش نشان خواهد داد.
هيلي در اين نشست خواستار اين شد تا درباره قطعنامه پيشنهادي آمريکا رأي‌گيري شود که در آن درباره اين مطلب که دولت سوريه تاوان سنگيني خواهد پرداخت هشدار داده شده است.
«واسليي نبنزيا»، نماينده روسيه در سازمان ملل، با بيان اين مطلب که هيچ‌گونه مدرکي مبني بر استفاده از سلاح شيميايي در دوما يافت نشده گفت که کشورهاي غربي بدون هيچ‌گونه مدرکي ايران و روسيه را به اين خاطر سرزنش مي‌کنند.
نماينده فرانسه در سازمان ملل نز مدعي شد: بدون شک دولت سوريه و متحدان آن يعني ايران و روسيه در پشت اين حمله شيميايي قرار دارند.
نماينده انگليس نيز در اين نشست طي اظهاراتي بي‌اساس دولت سوريه را مسئول اين حمله شيميايي عنوان کرد و مدعي شد که ايران و روسيه بي‌ثباتي را در منطقه گسترش مي‌دهند.
تلويزيون دولتي سوريه بامداد امروز دوشنبه 20 فروردين گزارش داد که فرودگاه نظامي «تيفور» در استان حمص هدف حمله موشکي قرار گرفته است.
خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) گزارش داد: چند فروند موشک به پايگاه نظامي تيفور اصابت کرده و سامانه دفاع هوايي چند فروند موشک را منهدم کرده است.
دو تن از مقامات آمريکايي به شبکه خبري «ان‌بي‌سي» گفته‌اند که رژيم صهيونيستي پيش از حمله موشکي به فرودگاه تيفور در استان حمص، آمريکا را از اين حمله مطلع کرده است.
پايگاه خبري هاآرتص گزارش داد اين دو مقام آمريکايي تأييد کرده‌اند که حمله موشکي به فرودگاه نظامي تيفور در استان حمص از سوي رژيم صهيونيستي انجام شده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه پزشکان بدون مرز درباره پیامدهای فاجعه‌بار حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه آثار و پیامدهایی فاجعه‌بار بر بیش از یک میلیون نفر در این منطقه خواهد داشت.

این سازمان اشاره کرد که حمله به رفح اوضاع فاجعه بار بهداشتی در این منطقه را وخیم‌تر کرده و دسترسی به برخی بیمارستان‌های در معرض تخریب را سخت‌تر می‌کند.

پزشکان بدون مرز اشاره کرد که انتقال بیماران قادر به حرکت از بیمارستان میدانی اندونزیایی را آغاز کردیم.

این سازمان تصریح کرد که معدود بیمارستان های صحرایی یا مراکز جایگزین در غزه نمی تواند پذیرای این حجم از مجروحان باشد.

کد خبر 6100316 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کرملین: پاشینیان با پوتین دیدار می‌کند
  • بیانیه پزشکان بدون مرز درباره پیامدهای فاجعه‌بار حمله به رفح
  • مقام سازمان ملل: نتیجه حمله به رفح، مرگ و آوارگی بیشتر خواهد بود
  • سازمان منع تسلیحات شیمیایی: ادعای استفاده روسیه از تسلیحات ممنوعه در اوکراین اثبات‌شده نیست
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم