Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی کل سپاه در پیامی درگذشت برادر معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه را به وی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت مرحوم "حاج علیرضا صبوری" از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس و برادر معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه، روابط عمومی کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند سرتیپ پاسدار احمد صبوری

معاون محترم هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه

درگذشت برادر گرانقدر و جهادی جنابعالی، جانباز سرافراز و حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس مرحوم حاج "علیرضا صبوری" موجب تأثر و تألم آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و ارادتمندان به جنابعالی و خانواده های معظم شهدای عزیز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید فقدان این بزرگ مرد مومن وانقلابی که مجاهدت‌های خالصانه و ماندگار او برای آحاد جامعه ایران اسلامی بویژه نسل جوان آینده ساز الهام بخش و یادآورعظمت، بالندگی، نورانیّت و زنده بودن خط جهاد و شهادت و مسیر رستگاری بود، ضایعه‌ای است که جبران آن تنها با الطاف الهی و ادامه راه آن رزمنده پارسا و متّقی و برادران شهیدش "سعید و رسول صبوری" در عرصه‌های دفاع از اسلام، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مصیبت بزرگ را به جنابعالی که از فرماندهان دلاور و خردمند هشت سال دفاع مقدس و از مجاهدان فی سبیل الله و حماسه ساز امروز در برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت و سلحشوری به شمار می‌روید و سایر بازماندگان و داغدیدگان بیت شهید پرور صبوری تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اخوان شهیدش  و برای آن برادر انقلابی و ولایتمدار و نیزهمسر و فرزندان سوگوارش، صبر و شکیبایی مسئلت می کند.

گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت جانباز سرافراز مرحوم" علیرضا صبوری" با حضور فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح و آحاد مردم قدرشناس امروز (سه شنبه،   ۲۱ فروردین  ) از ساعت ۱۰:۳۰ تا  ۱۲:۰۰ در مسجد حضرت زهرا (س) شهرک شهید الماسی واقع در انتهای بلوار هجرت برگزار می گردد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام بدین شرح است:
«انالله و انا الیه راجعون چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفت و گو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت‌های جوانان‌مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود