Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@00:44:59 GMT

اهدا ۷۰ سری کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان در بوکان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۷۰۶۲

اهدا ۷۰ سری کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان در بوکان

با حضور جمعی از مسئولان بوکانی ۷۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کمک هزینه خرید جهزیه دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، صبح امروز ۲۱ فروردین ماه با حضور جمعی از مسئولان بوکانی ۷۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کمک هزینه خرید جهزیه دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوکان در سخنانی یکی از اهداف مهم این نهاد را تحکیم بنیاد خانواده های تحت پوشش دانست و عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول دوران تاسیس خود کمک به تحکیم استحکام خانواده ها را جزءی از مهمترین اهداف خود قرار داده و تا کنون نیز برنامه های ویژه ای در این راستا انجام داده است.
قادر درویشی با اشاره به اقدامات این نهاد طی سال ۹۶ در شهرستان بوکان عنوان کرد: طی سال گذشته ۲۰۱ نفر از جوانان تحت پوشش این کمیته کمک هزینه ازدواج دریافت کردند که از این تعداد ۱۴۵ نفر نوعروس و مابقی پسران درشرف ازدواج خانواده های تحت پوشش بوده اند.
وی ادامه داد: همچنین تعداد ۷ نوعروس تحت پوشش نیز با کمک اعتبارات قرارگاه حمزه ید الشهداء(ع) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان جهزیه کامل دریافت کردند.
درویشی تصریح کرد: هم اکنون نیز تهداد ۷۰ نو عروس و تازه داماد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک هزینه خرید جهیزیه دریافت کردند که ۵۰ نفر انان خانم و ۲۰ نفر نیز پسر هستند.
این مسئول شهرستانی افزود: به نوعروسان هر کدام مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و پسران ۱۰۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید جهزیه اهدا می شود.
قادر درویشی یاداور شد: هم اکنون ۴هزار ۷۲۰ خانواده در شهرستان بوکان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعدا ۳ هزار و ۶۲۸ خانواده مستمری هستند.
امام جمعه بوکان نیز در این همایش عنوان کرد: در جامعه اصلالت خانواده باید حفظ شود و آرزو های نفسانی بر زندگی مردم حاکم نشود پس باید بر این اساس در جامعه برنامه ریزی و چاره ای اندیشی مناسب شود.
وی افزود: مردم برای کمک به انتخاب همسر برای فرزندان خود دقت کامل داشته باشند و الگوهای ایرانی واسلامی را مورد توجه و اولویت قرار دهند تا زندگی جوانان دچار فروپاشی نشود.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر

دریافت 17 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

ویدئویی از ماجرای باز شدن پای حاج عبدالله والی به بشاگرد و نحوه کمک رسانی او به مردم را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848345 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم کمیته امداد بندرعباس- استان هرمزگان استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی