Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@22:32:41 GMT

حکم قصاص قاتل «اهورا» اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۷۳۳۵

حکم قصاص قاتل «اهورا» اجرا شد

حکم قصاص قاتل اهورای 3 ساله صبح امروز در زندان مرکزی رشت به اجرا درآمد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد سیاوش‌پور، رئیس کل دادگستری استان گیلان از اجرای حکم قصاص قاتل اهورای 3 ساله در زندان رشت خبر داده است.

بر اساس این گزارش، 22 مهر ماه سال گذشته کودکی 3 ساله به نام اهورا پس از آزار و اذیت توسط ناپدری به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد ناپدری اهوار پس از اینکه وی را مورد آزار و اذیت جسمی قرار داده، سر کودک را به دیوار می‌کوبد که متاسفانه در پی این حادثه و به دلیل ضربه مغزی فوت می‌کند.

پرونده قتل اهورا پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست در دادسرا به دادگاه کیفری یک استان گیلان ارسال شد. شعبه 3 دادگاه کیفری یک استان گیلان در تاریخ 16 آذرماه سال گذشته قاتل را به قصاص نفس محکوم کرد که این حکم مورد تایید دیوان عالی کشور نیز قرار گرفت.

حکم قاتل اهورا پس از انجام تشریفات قانونی و تقاضای اولیای دم و استیذان از رئیس قوه قضاییه صبح امروز (سه‌شنبه) در زندان مرکزی رشت به اجرا در آمد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار در تور قاتل پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سید مجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

دیگر خبرها

  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • (عکس) خالکوبی شیرشاه روی بدن یک قاتل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش