Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، شهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی امروز در صحن علنی مجلس اظهار کرد: بعد از تلاطمی که در نرخ ارز بوجود امد تا 70 درصد شاهد افزایش قیمت ها بودیم.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا بانک مرکزی نمی داند قیمت همه کالاها براساس نرخ ارز تعیین می شود؟ ادامه داد: آقای سیف! مشکلات موسسات بانکی کافی نبود که مشکل نوسانات نرخ ارز هم به آن اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی در صحن علنی مجلس بیان کرد: طبق اظهارات کارشناسان هزار میلیارد تومان به حجم نقدینگی کشور افزوده شده است . همه می دانیم اساسی ترین قسمت عرضه کننده ارز بانک مرکزی است آیا خبر نداشتید که چه میزان ارز دارید یا از تقاضای بازار خبر نداشتید؟

بزرگر بیان کرد: در خصوص ارز سه بحث وجود دارد؛ از طریق ارز واردات کالا داریم که توسط تجار انجام می شود، پدیده دیگر پس‌انداز ارز است که حدود 28 میلیارد دلار از این امر اتفاق افتاده است. روزی 3 میلیون بشکه صادرات نفت انجام می شود، رقم آن در کدام ردیف بودجه رفته و کجا هزینه می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304

عضو کمیسیون امنیت ملی سیف نرخ ارز صحن علی مجلس شهروز برزگر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد حسینی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: در برخی کمیسیون‌های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه، نوسانات ارزی مهار شود.

حسینی تصریح کرد: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این‌باره اعلام نظر و برنامه خود را اعلام نکند، مجلس اقداماتی انجام دهد که بر همان مبنا نیز پاسخی تهیه شد و مجموعه کار‌هایی که در حال انجام یا در آینده مدّ نظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر، مسئله خاصی وجود نداشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس، درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری به اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، گفت: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.   حسینی اظهار داشت: البته از مجلس آینده نیز انتظار داریم که همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس تصریح کرد: با کارهایی که دولت در ۳ سال گذشته انجام داده است، مشکلی پیش نمی‌آید.

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳