Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:50:00 GMT

فان دایک: بعد از بازی رفت با سیتی از خوشحالی خوابم نبرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۷۵۶۶

فان دایک: بعد از بازی رفت با سیتی از خوشحالی خوابم نبرد

مدافع هلندی لیورپول عنوان کرد بعد از بازی رفت با منچسترسیتی از خوشحالی نتوانست بخوابد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، لیورپول باید امشب (سه‌شنبه) دیدار برگشت خود به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با برتری ۳ بر صفر لیورپول به پایان رسید.

فیرجیل فاندایک، مدافع لیورپول پیش از این دیدار گفت‌: خیلی برایم سخت بود که بعد از بازی رفت بخوابم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خوشحالی خوابم نمی‌برد. من قبل از این که به لیورپول بیایم می‌دانستم این تیم چه کیفیت بالایی دارد و مطمئن هستم اگر بتوانیم در بازی برگشت هم همان کیفیت بازی رفت را داشته باشیم موفق خواهیم بود. در بازی رفت هواداران حمایت پرشوری از ما کردند و در نیمه دوم ما توانستیم به خوبی دفاع کنیم.

بازیکن لیورپول که به احتمال زیاد در بازی برگشت از ابتدا در زمین حاضر خواهد شد در ادامه صحبت‌های خود گفت: به خوبی می‌دانم که بازی سختی برابر منچسترسیتی خواهیم داشت. ما در بازی رفت پنج گل از سیتی در لیگ برتر دریافت کردیم به همین خاطر برتری ۳ بر صفر خیلی هم نمی‌تواند تضمینی برای موفقیت ما باشد. باید با این ذهنیت به بازی برویم که مسابقه همچنان بدون گل است و ما باید بازی را ببریم یا این که شکست نخوریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

لیورپول امیدوار است بتواند برای اولین بار بعد از دوران رافائل بنیتس به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد و به تنها تیم انگلیسی این مرحله تبدیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ

جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان اسطوره ای سابق و مدیر فعلی تیم ملی ایتالیا، پس از اینکه پارما تیم سابق خود صعودش به سری آ را قطعی کرد در صفحه شخصی خود نوشت: بالاخره سری آ ! چقدر هیجان انگیز است که شادی را در چهره کسانی می‌بینم که سال‌های آخر دوران بازی‌ام را با آنها تقسیم کردم.

دوستان عزیز، طرفداران عزیز پارما، از این دستاورد که به مدت طولانی به دنبال آن بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای کسب آن بود!  تبریک به بازیکنان، کادر فنی و مربیان! با تمام وجودم، زنده باد پارما!

بوفون  در سال ۱۹۹۵ اولین بازی خود را در تیم پارما انجام داد و در سال ۲۰۰۱ به یوونتوس پیوست، اما برای یک دوره دو ساله بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به این باشگاه بازگشت و در نهایت در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد.

پارما با تساوی یک بر یک مقابل باری ۷۴ امتیازی  و در صدر جدول سری بی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس