Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اهواز گفت: برای مطلع شدن شهروندان از فعالیت‌ها با ارائه یک اتاق شیشه‌ای اطلاعات را در سایت شهرداری قرار می‌دهیم. ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نخستین جلسه علنی شورای شهر اهواز در سال جدید با حضور آیت الله سیدابولحسن حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز و منصور کتانباف نصب شهردار اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتانباف شهردار اهواز در این جلسه ضمن بیان اینکه باید پروژه‌های نیمه تمام فعال و تکمیل شوند اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های جدید برنامه‌ریزی شده است.

وی به اجرای عملیات تقاطع غیرهمسطح خیابان امام که کوه‌های متعدد مسکونی و کارخانجات را به هم متصل می‌کند و سبب ایمن‌سازی ترافیک می‌شود اشاره کرد و گفت: شهر اهواز برای خروج از شرایط فعلی به پروژه‌های بسیاری نیاز دارد.

شهردار اهواز با بیان اینکه بودجه شهرداری اهواز برای سال جاری یک هزار و 645 میلیارد تومانی تعیین شده بیان کرد: به تقویت حوزه فرهنگ در شهر توجه شده به طوری که در امسال 6 سرای محله را تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی در زمینه راه‌اندازی قطار شهری اهواز با وجود همکاری دولت در سال‌های اخیر ولی باز هم به کمک دولت نیازمندیم، گفت: در 6 ماه دوم سال گذشته بیش از 100 هزار نهال در مناطق مختلف شهر کاشته شد.

کتانباف با بیان اینکه برای مطلع شدن شهروندان از فعالیت ها با ارائه یک اتاق شیشه‌ای اطلاعات را در سایت شهرداری قرار می‌دهیم، عنوان کرد: برای تحقق شاخص‌های مدیریت واحد شهری تلاش بسیاری صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای جمع‌آوری پسماند، نگهداشت فضای سبز و نظم و انضباط بخشی شهری حدود 160 میلیارد تومان از درآمدها هزینه می‌شود. 

شهردار اهواز با اشاره به اینکه سازمان پسماند برای برای بازیافت زباله مذاکراتی با شرکت‌های داخلی و خارجی داشته است، ادامه داد: احداث تله‌کابین، ساخت هتل یا فروشگاه‌های بزرگ، توسعه حمل و نقل عمومی، واگذاری خطوط حمل و نقلی نمونه‌ای از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اهواز است.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)