Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:19:29 GMT

مرحله نخست جاده دهلران - اندیمشک زیر بار ترافیک می رود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۷۹۷۶

مرحله نخست جاده دهلران - اندیمشک زیر بار ترافیک می رود

ایلام - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از پیشرفت 70 درصدی مرحله نخست پروژه راهسازی دهلران - اندیشمک خبر داد و گفت: پیش بینی می شود، این قسمت تا یکامه آینده زیر بار ترافیک برود.

سید کمال الدین میرجعفریان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات اجرایی چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک یکی از پروژه های مهم حوزه راهسازی استان است که مرحله نخست آن شامل 12 کیلومتر با اعتبار 120 میلیارد ریال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی مرحله نخست این پروژه افزود: هم اکنون عملیات آسفالت این پروژه در حال انجام است و ظرف مدت یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از تایید مرحله دوم این پروژه به طول 18 کیلومتر خبر داد و افزود: این مسیر نیز به مناقصه رفته و به زودی پیمانکار آن تعیین و عملیاتی می شود.
میرجعفریان به مراحل مطالعه چهار خطه کردن محور مهران به دهلران اشاره کرد و یادآور شد: با پیگیری های به عمل آمده مسئولان استانی با وزارت راه و شهرسازی، مجوز تامین کننده مالی این پروژه نیز صادر شده است.
به گفته وی برای عملیات اجرایی این طرح در برآورد اولیه حدود چهار هزار و 400 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت که در صورت تامین مالی از سوی سرمایه گذار اجرایی می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: سال گذشته عملیات راه سازی محور مورموری - دهلران به طول 22 کیلومتر انجام گرفت که با اجرای این پروژه مسیری ایمن در مسیر آبدانان به دهلران ایجاد شد.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است.
3032/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زيربنايي راه و شهرسازي ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند

تین نیوز

 فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان آذربایجان شرقی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در این استان را افتتاح خواهد کرد.

طی این سفر ۸۴۰۴ واحد مسکونی در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح و عملیات اجرائی ۱۰۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیز آغاز خواهد شد.

 افتتاح پارک ۳/۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی، بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی است.

شایان ذکر است در این سفر پروژه های مرتبط در برخی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی با حضور معاونان وزیر به بهره برداری رسیده و یا آغاز عملیات اجرایی آن ها اعلام خواهد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند