Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عباس آخوندی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از ماموریت‌های طرح مسکن اجتماعی پشتیبانی از دستگاه‌های اجتماعی تعریف شده بود و خوشبختانه این ماموریت از ابتدای آغاز طرح همواره دنبال و انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه بخشی از مسکن اجتماعی به اجرا رسیده و بخش دیگری از آن در دست اجرا است، اظهار داشت: وقتی وزیر کار از تامین مسکن برای خانواده‌های بیش از 2 معلول خبر می‌دهد پشتیبانی از این اقدام از سوی وزارت راه و شهرسازی در راستای اجرای طرح مسکن اجتماعی بوده است و اراضی مورد نیاز برای تامین این مساکن توسط وزارت راه و شهرسازی در قالب اجرای مسکن اجتماعی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی تاکید کرد: در این مدت که پروژه مسکن اجتماعی کلید خورد هر نهاد و دستگاهی که درخواست واگذاری اراضی برای تامین مسکن اقشار کم درآمد را داشت به آن دستگاه اراضی مورد نظر ارائه شد.

وزیر راه و شهرسازی درباره اثرپذیری بازار مسکن از نوسانات نرخ دلار در بازار گفت: معلوم است که اقتصاد به هم پیوسته است و اگر در یک بخش اقتصاد اتفاقی رخ دهد بخش و بازاری دیگر از آن تاثیر می‌پذیرد.

وی همچنین درباره اجرای بخشنامه اخیر وزارت راه و شهرسازی درباره عدم کسر 5 درصدی حق نظارت مهندسان گفت: این بخشنامه در حال اجرا است و اگر از حق نظارت  مهندسان این عدد کسر می‌شود در صورت شکایت به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

وی درباره افزایش سقف وام خرید مسکن گفت: امروز جلسه شورای پول و اقتصاد برگزار می‌شود اگر فرصتی باقی باشد این موضوع هم مطرح خواهد شد ما درخواست افزایش سقف وام خرید مسکن داده‌ایم آما آنچه که در اولویت جلسه المروز شورای پول و اعتبار است بررسی کا هش نرخ سود تسهیلات خرید مسکن از 8 به 6 درصد است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارز اقتصاد راه و شهرسازی مسکن نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جنتی پیش از ظهر جمعه گفت: ۱۷۱ هکتار سند اراضی ملی پلاک ۲۱۷ فرعی از ۲۶ اصلی موسوم به «گل خندان» پردیس به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد.

وی گفت: طی دو سال اخیر تلاش‌های زیادی کردیم که برای این اراضی سند بگیریم و لازم به ذکر است که ارزش این اراضی بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی‌ها اخذ سند برای اراضی ملی است و این امر باعث می‌شود که راحت تر و با اهرم قانونی برای حفظ بیت المال به مبارزه با زمین خواران بپردازیم.

کد خبر 6089021

دیگر خبرها

  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد