Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@08:48:24 GMT

مرحله نخست جاده دهلران - اندیمشک زیر بار ترافیک می رود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۸۳۴۲

مرحله نخست جاده دهلران - اندیمشک زیر بار ترافیک می رود

سید کمال الدین میرجعفریان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات اجرایی چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک یکی از پروژه های مهم حوزه راهسازی استان است که مرحله نخست آن شامل 12 کیلومتر با اعتبار 120 میلیارد ریال آغاز شده است.
وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی مرحله نخست این پروژه افزود: هم اکنون عملیات آسفالت این پروژه در حال انجام است و ظرف مدت یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از تایید مرحله دوم این پروژه به طول 18 کیلومتر خبر داد و افزود: این مسیر نیز به مناقصه رفته و به زودی پیمانکار آن تعیین و عملیاتی می شود.
میرجعفریان به مراحل مطالعه چهار خطه کردن محور مهران به دهلران اشاره کرد و یادآور شد: با پیگیری های به عمل آمده مسئولان استانی با وزارت راه و شهرسازی، مجوز تامین کننده مالی این پروژه نیز صادر شده است.
به گفته وی برای عملیات اجرایی این طرح در برآورد اولیه حدود چهار هزار و 400 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت که در صورت تامین مالی از سوی سرمایه گذار اجرایی می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: سال گذشته عملیات راه سازی محور مورموری - دهلران به طول 22 کیلومتر انجام گرفت که با اجرای این پروژه مسیری ایمن در مسیر آبدانان به دهلران ایجاد شد.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است.
3032/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال بزرگراه ترافیک سرمایه مدیرکل راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است

مصطفی نصیری ورگ مدیر کل راه آهن خراسان گفت: در بازه فعالیت نوروزی قطار‌های مسافربری از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه جاری روزانه برای مسافرت ریلی ۳۷ هزار مسافر در قالب ۷۷ رام قطارمسافربری از ۲۷ شهر و مرکز استان در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد برنامه ریزی شده است.

او افزود: این در حالی است که در ماه‌های گذشته و طبق روال عادی، روزانه به طور میانگین ۳۴ هزار مسافر از طریق ۷۳ رام قطار مسافربری در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد جا به جا می‌شدند.

مدیر کل راه آهن خراسان ادامه داد: دربازه فعالیت قطار‌های نوروزی تاکنون هیچ قطاری لغو نشده و حرکت قطار‌ها از مبدا مشهد با تاخیر همراه نبوده است.

نصیری بیان کرد: مسافران و زائرانی که به ایستگاه راه آهن مشهد می‌آیند حتما کارت شناسایی معتبر و بلیت هم نام به همراه داشته باشند.

او تصریح کرد: از آنجایی که در روز‌های جاری ترافیک در خیابان‌های محدوده ایستگاه راه آهن مشهد سنگین است مسافران برای رسیدن به موقع به قطار باید معطلی در ترافیک این منطقه را در زمان رسیدن به این ایستگاه در نظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک به دهلران
  • ماجرای تصرف توپخانه عراق بدون تلفات به روایت یک شاهد عینی
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است