Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@05:37:37 GMT

دوچرخه سواران استان مرکزی به اردوی تیم ملی می روند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۸۵۴۲

دوچرخه سواران استان مرکزی به اردوی تیم ملی می روند

اراک - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سه دوچرخه سوار این استان به اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری(کوهستان) کشور دعوت شدند.

عابد حقدادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سجاد طاهری و ناصر شهبازی به عنوان دوچرخه سوار و محمد کمیجانی نیز به عنوان سرپرست به اردوی تیم ملی کوهستان دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اولین اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان جمهوری اسلامی ایران از 26 فرودین ماه جاری به مدت 12 روز در شهرستان کردکوی استان گلستان برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: تیم ملی دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران خود را برای حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیا که تابستان امسال در فیلیپین برگزار می شود، آماده می کند.
بیش از یکهزار ورزشکار زن و مرد به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات دوچرخه سواری استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري اردوي تيم ملي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند

رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۵:۱۰ بامداد امروز در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق ۲ نفر جان خود را از دست دادند. 

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یکدستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 

وی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!