Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:51:10 GMT

«امپراتوری خورشید» و «آداب دنیا» صوتی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۸۸۱۹

«امپراتوری خورشید» و «آداب دنیا» صوتی شد

نسخه صوتی کتاب‌های «امپراتوری خورشید» اثر جی.‌جی.‌بالارد با ترجمه علی‌اصغر بهرامی و «آداب دنیا» اثر یعقوب یادعلی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، نسخه صوتی این کتاب‌های نشر چشمه از سوی موسسه نوین کتاب گویا ارائه شده است.

در معرفی این کتاب‌ها عنوان شده است: «امپراتوری خورشید» سبکی متفاوت در خاطره‌نویسی است و جی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌جی.‌بالارد خاطرات خود را از جنگ جهانی دوم در قالب این رمان روایت می‌کند. نسخه صوتی این کتاب با صدای احسان چریکی منتشر شده است.

همچنین یعقوب یادعلی بعد از سکوتی ده‌ساله، با روایت اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی در فضایی پلیسی و رمانتیک، رمانر «آداب دنیا» را به نگارش درآورده‌ است. محمد عمرانی این کتاب صوتی را خوانده است. 

نسخه فیزیکی کتاب‌های صوتی «آداب دنیا» و «امپراتوری خورشید» هم‌اکنون در شهر کتاب‌ها، کتاب‌فروشی‌های معتبر و فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قابل تهیه­ است. همچنین نسخه دیجیتال آن­‌ها در سایت رسمی نوین کتاب گویا عرضه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کیلین مورفی فصل جوایز و یکه تازی خود را با دریافت جایزه برتر بازیگری در سرزمین مادری‌اش ایرلند به پایان برد.

برنده جایزه اسکار، بفتا، گلدن گلوب وانجمن بازیگران آمریکا، شب پیش احتمالا آخرین جایزه‌ای را که می‌شد برای «اوپنهایمر» کریستوفر نولان دریافت کرد، به مجموعه جوایزش افزود. وی در بیست و یکمین دوره جوایز آکادمی فیلم و تلویزیون ایرلند به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد انتخاب شد.

مورفی پس از دریافت جایزه که توسط لیلی گلادستون بازیگر «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی به او اهدا شد، گفت: بودن در این جمع بسیار خاص است؛ بودن در خانه، با افرادی که دوستشان دارم.

در این رقابت او اندرو اسکات برای «همه ما غریبه‌ها»، دیوید ویلموت برای «دروغ‌هایی که می گوییم»، بری کیوگن برای «سالت برن»، بری وارد برای «آنچه آنها ممکن است با برآمدن خورشید با آن روبه‌رو شوند» و پیرس برازنان برای «آخرین تفنگدار» را پشت سر گذاشت.

گلادستون برای نخستین بار راهی ایرلند شده بود تا به عنوان نامزد بهترین بازیگر زن بین‌المللی در آنجا حضور داشته باشد، اما در نهایت این جایزه نصیب بازیگر «بیچارگان» یعنی اما استون شد. در بخش بهترین فیلم بین‌المللی «اوپنهایمر» به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد و پل جیامتی برای «جاماندگان» عنوان بهترین بازیگر مرد بین‌المللی را از آن خود کرد.

جایزه بهترین فیلم ایرلند هم نصیب «آنچه آنها ممکن است با برآمدن خورشید با آن روبه رو شوند» ساخته پت کالینز شد که با اقتباس از رمان ایرلندی نوشته جان مک‌گهرن ساخته شده است. «دروغ‌هایی که می‌گوییم» جوایز متعددی از جمله کارگردانی برای لیزا مولکاهی، فیلمنامه برای الیزابت گوچ و بازیگر نقش اول زن برای اگنس اوکیسی را برد و پل مسکال که نتوانست در مراسم شرکت کند برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «همه ما غریبه‌ها» شد و آلیسون الیور برای «سالت برن» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را گرفت.

جایزه بهترین سریال درام تلویزیونی به «بستگان» رسید و کیت دولان برای «کین» بهترین کارگردان این بخش شد. جایزه بهترین مستند هم به «روزهای درختان» رسید.

از دیگر نامزدها و بازیگران سرشناسی که در این مراسم حضور داشتند می توان از شارون هورگان، نیل جردن، جیم شریدان، ایو هیوسون، کری کاندون، پیرس برازنان و آلیشا ویر یاد کرد.

کد خبر 6084026

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • در خورشیدگرفتگی ۲۰ فروردین چه چیزهای عجیبی مشاهده شد؟
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه
  • لحظه غروب خورشید در آسمان چهاربرج از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس
  • ثبت ۴۱ میراث ناملموس از استان البرز در فهرست آثار ملی
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم