Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از برگزاری نخستین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک در ایران به منظور بهبود ارتباطات بین المللی در حوزه پزشکی خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در آستانه برگزاری نخستین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک در ایران اظهارداشت: این همایش توسط دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از ۲۹ فروردین سال‌جاری به مدت سه روز در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این همایش با همکاری اساتید برجسته پزشکی دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج و پژوهشکده علوم و فناوری پزشکی شهید بهشتی و جمعی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تاریخ ۲۹ فروردین به مدت سه روز برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ادامه داد: هدف از این همایش بیان آخرین یافته‌های تحقیقاتی در خصوص بیماری‌های داخلی، غدد، اعصاب، عفونی و مسمومیت‌ها است و مهم‌تر از آن به روز رسانی اطلاعات همکاران در این حیطه‌ها و بهبود ارتباطات بین المللی در حوزه پزشکی است.
ابطحی عنوان کرد: با عنایت به اینکه برنامه جدید دانشگاه آزاد اسلامی ارتقاء کیفی آموزش در زمینه علوم پزشکی است از این جهت علاوه بر برنامه فوق سه شنبه ۲۸ فروردین ماه یک بسته آموزشی ۸ ساعته به وسیله اساتید داخل و خارج برای دستیاران، دانشجویان و علاقمندان تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در تمام این مراحل رایگان خواهد بود و اعضاء هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور نیز با ۵۰ درصد تحفیف صورت خواهد گرفت. همچنین ثبت نام از طریق وب سایت www.academicmedicine.ir انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ شد:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی

«ماده واحده- در اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوبه تجمیعی- تکمیلی «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیأت‌های عالی تجدیدنظر» (مصوب جلسه ۸۹۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با استناد به تبصره ۲ این مصوبه؛ آقای محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت های عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، ابقاء و آقای سید سعیدرضا عاملی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت عالی تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتخاب می‌شوند».

کد خبر 6097998

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • رافائل گروسی وارد تهران شد
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات