Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، رئيس دفتر سياسي جنبش حماس با بيان اينکه غزه با راهپيمايي بازگشت وارد مرحله جديدي از مقاومت مسالمت آميز و مردمي شده است بر تداوم اين راهپيمايي ها تا تحقق کامل اهداف آن تأکيد کرد.
­به نوشته پايگاه اينترنتي "العهد" لبنان، اسماعيل هنيه تأکيد کرد مردم غزه در همه جبهه ها براي تحقق استقلال ملي و مقابله با جداسازي نژاد پرستانه در حال مبارزه اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ديروز در سخنراني در مراسم افتتاح اردوگاه العوده در شرق غزه گفت: "غزه، همان شهري که آن را محاصره کردند و مردمش را گرسنه نگاه داشتند و عليه آن توطئه کردند تا در برابر مقاومت بايستد و خود را تسليم کند، اکنون از زير آوارها سر برآورده است و با دختران و پسران جوان و کودکان خود در برابر محاصره کنندگان و اشغالگران ايستاده است".
هنيه افزود: "با راهپيمايي بازگشت و شکست محاصره غزه، امروز ملت ما در هر جايي آغاز مرحله جديدي از سياستي را اعلام کرده است که به خفت و خواري، مذاکرات بيهوده و هماهنگي هاي امنيتي و مرحله خفت بار سياسي پايان مي دهد که برخي از مردم فلسطين را آلوده کرده است. غزه هرگز از تلاش خود دست برنخواهد داشت و کوتاه نخواهد آمد و هرگز اسرائيل را به رسميت نخواهد شناخت".
هنيه تصريح کرد غزه با راهپيمايي بازگشت وارد مرحله جديدي از مقاومت مسالمت آميز و مردمي شده است. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم

نیرو‌های پلیس  دانشگاه کلمبیا در نیویورک را محاصره کردند و حدود ۱۰۰ نفر دستگیر شده‌اند و ساختمان مشهور هامیلتون هال تخلیه شده است.

همچنین تحصن در دانشگاه کلمبیا تا حدودی کنترل شده است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای میان تل‌آویو و مقاومت فلسطین
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه