Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پورسیدآقایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: همه زیرساخت هایی را که برای اجرایی شدن طرح ترافیک باید فراهم می شد ، ایجاد کردیم و همه دوربین ها در شهر نصب شده و مهم ترین دغدغه ما این است که بسیاری از مردم به حد کافی اطلاع رسانی نشده اند که باید به سامانه مراجعه و ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کسانی که حتی قصد تردد روزانه در محدوده طرح ترافیک را دارند نیز باید در این سامانه ثبت نام کنند و فرقی بین افرادی که سال گذشته دارای سهمیه بودند چه دولتی و چه مردم عادی نیست و باید مشخصات خودرو و حساب کاربری شان را در سامانه my.tehran.ir مراجعه و مشخصات خود را ثبت کنند.
پورسیدآقایی افزود: آمار کسانی که متقاضی ورود به مرحله طرح ترافیک هستند طبق پیش بینی های سال گذشته اعم از افرادی که دارای سهمیه بودند و چه کسانی که طرح روزانه دریافت می کردند 150 هزار نفر است اما در حال حاضر 45 هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که این میزان کافی نیست و نگران این هستیم که عدم اطلاع رسانی موجب شود بخشی از مردم بموقع ثبت نام نکنند و بعد از اول اردیبهشت ماه با مشکل مواجه شوند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: اگر افراد در سامانه ثبت نام نکنند ؛ از آنجا که شماره ثبتی پلاکشان در سامانه وجود ندارد از طرح ترافیک روزانه هم نمی توانند استفاده کنند.
وی ادامه داد: افراد پس از ثبت مشخصات خودرو و ارائه یک حساب کاربری، هر زمانی که وارد طرح می شوند خود سامانه به صورت آنلاین از حساب کاربری شان طبق مدت زمانی که در محدوده طرح باشند ، برداشت می کند.
پورسیدآقایی گفت : کسانی که قصد دارند از ابتدای اردیبهشت ماه وارد محدود طرح ترافیک شوند باید ثبت نام خود را انجام دهند ، سامانه ما تا پایان سال باز است و محدودیتی در ثبت نام نداریم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد: از اهالی رسانه و صدا و سیما درخواست می کنیم برای اطلاع رسانی درباره ضرورت ثبت نام شهروندان اقدام کنند و طرح از اولین روز اردیبهشت اجرایی می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، طرح نهضت ملی مسکن بروجرد با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سه فاز در حال احداث است و تاکنون اجرای طرح‌ها در سه فاز شروع شده که فاز یک در قالب ۲۴۰ واحدی با ۷۵ درصد پیشرفت تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

خاکبرداری فاز ۲ طرح سه هزار واحدی تاکنون انجام شده و یک هزار و ۵۹۲ واحد پروانه ساخت اخذ شده و در حال تجهیز کارگاه است.

فاز سوم در قالب طرح سه هزار و ۵۰۰ واحدی تعاونی‌های تاکسیرانی و فضای سبز در حال عملیات خاکبرداری و آماده‌سازی است.

هفت هزار و ۸۴۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند که سه هزار و ۲۰۰ متقاضی تاکنون مرحله اول پول را واریز کرده‌اند.

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۹ هزار و ۷۸۵ متقاضی فاقد مسکن ثبت نام کردند.

مجری فاز اول طرح نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که در هفت طبقه با پیلوت ساخته خواهد شد.

واحد‌های نهضت ملی مسکن در بروجرد هر بلوک دارای ۲۴ واحد ۸۵ متر مربعی هستند.

بروجرد با حدود ۴۲۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت استان لرستان بعد از خرم آباد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد