Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اخبار واصله علی اوسط هاشمی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که در دی ماه سال گذشته سکان مدیریت این سازمان را بر عهده گرفته بود، استعفای خود را تقدیم وزیر جهاد کشاورزی کرده و ظاهرا این استعفا با موافقت حجتی روبرو شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، شنیده‌ها حاکی از آن است استعفاء هاشمی به دلیل اختلاف نظر وی با وزیر جهادکشاورزی بر سر نحوه خرید حمایتی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی به ویژه زعفران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی معتقد به حضور پر رنگ تر سازمان مرکزی تعاون روستایی در فعالیت های بازرگانی داخلی و خارجی محصولات کشاورزی با روش های مانند دخالت مستقیم در خرید، عرضه در بورس و صادرات بود اما، وزیر جهاد کشاورزی با حضور بیش از حد سازمان تعاون روستایی در امور بازرگانی مخالف است و نتیجه آن را پیچیده تر شدن امور و کندی صادرات می داند.

وزیر جهاد کشاورزی حسین شیرزاد را که با شعار جوان گرایی در وزرات جهاد کشاورزی در نیمه سال گذشته به عنوان دستیار خود منصوب کرده بود، برای این سمت در نظر گرفته است.

حسین شیرزاد متولد سال ۱۳۵۰ دارای دکتری توسعه کشاورزی است و پیش از انتصاب به عنوان دستیار وزیر مجری طرح تامین مالی و سرمایه‌گذاری‌های خارجی بخش کشاورزی بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر

محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در دیدار با مدیر آب و خاک و مسئولین دفاتر در خصوص خساراتِ سیل اخیر و مسائل مربوط به حوزه آب و خاک گفت: در تخصیص اعتبارات دولتی، اولویت با پروژه‌هایی است که در افزایش تولید نقش بسزایی داشته و پروژه‌هایی که در آن تغییر کاربری صورت گرفته، علاوه بر در نظر گرفتن وجه حقوقی کیفری برای مسببین، هیچ گونه اعتبارات دولتی در این راستا به آنها تعلق نخواهد گرفت.

بشارتی مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، ضمن خوشامدگویی به رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی با همکاری جهادکشاورزی باید هرچه سریعتر نسبت به پیگیری، جذب و نظارتِ اعتبارات مربوطه، جهت جبران خسارات سیل اخیر اقدام نمایند.

عزیزیان معاون آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز اضافه کرد: بازدید‌های مستمر توسط کارشناسان، جهت بررسی و برآورد خسارت سیل صورت گرفته و اکنون میتوان با کمک‌های بلاعوض و اعتبارات مربوطه توام با مشارکت مردم در صدد جبران خسارت سیل اخیر اقدام نمود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر