Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@14:20:50 GMT

فیلم: سالروز ترور شهید صیاد شیرازی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۹۷۱۷

‍‍‍‍‍‍

تصاویری از اعلام خبر ترور شهید صیاد شیرازی را در این ویدئو مشاهده کنید.

سرویس عکس و فیلم فردا: امیر سپهبد علی صیاد شیرازی (۲۳ خرداد۱۳۲۳-۲۱ فروردین۱۳۷۸) فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای عالی دفاع بوده است. وی یکی از فرماندهان جنگ ایران و عراق بود. صیاد شیرازی پس از ۳۲ سال خدمت در یگانهای مختلف نیروی زمینی ارتش در تهران و مقابل درب منزلش، به دست نیروهای مسلح سازمان مجاهدین خلق، ترور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تدفین او با حضور رهبر معظم انقلاب سید علی خامنه ای، فرمانده کل قوا و جمعی از فرماندهان یگانهای مختلف نیروهای مسلح ایران و مردم بر گزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MBS

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این مراسم هم اکنون با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)، مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا بویژه همسر شهید محمد منتظر قائم تنها شهید این حادثه، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

اجرای سرود حماسی استکبارستیزی، خاطره گویی شاهدان عینی این حادثه، بازدید از محل سقوط بالگرد‌ها از جمله ویژه برنامه‌های درنظر گرفته شده این مراسم است.

دیگر خبرها

  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب