Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این جلسه گفت: طرح اجرای خط انتقال آب به شهرک گلشهر کاظمیه امسال آغاز و بخشی از آن نیز به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا جزء قاسمی طول خط انتقال آب به شهرک گلشهر کاظمیه را بیش از 12 کیلومتر اعلام کرده و افزود: برای اجرای این طرح 250 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این پروژه را شامل اجرای خط انتقال ، احداث ایستگاه پمپاژ و احداث یک باب مخزن 15000 متر مکعبی اعلام کرده و افزود: با اجرای این طرح ساکنین شهرک گلشهر کاظمیه از آب پایدار برخوردار شده و دیگر مشکل افت فشار آب نخواهند داشت.

وی همچنین اظهار داشت: با اجرای پروژه های ویژه برای تامین آب پایدار شهرک گلشهر کاظمیه در دو سال گذشته ، خوشبختانه قسمت اعظم مشکلات تامین آب شرب این شهرک حل و در شرایط پایداری قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به وجود بحران آب در استان زنجان گفت: تا وقتی که آب به عنوان یک کالای اقتصادی شناخته نشود وضعیت مصرف و بحران کم آبی تغییر چندانی نخواهد داشت.

جزء قاسمی با اشاره به تجربیات خوب اجرای روش های کنترلی و واقعی سازی قیمت آب در سایر کشور ها گفت: با اجرای این کارها می توان تا 40 درصد میزان مصرف آب را کاهش داد.

وی با اشاره به آمار بارندگی و مصرف آب در کشور گفت: در حالی که کشور ایران کمتر از 30 درصد میانگین بارش ها را در جهان به خود اختصاص داده است ، افزون بر دو برابر میانگین جهانی آب مصرف می کند.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش بی وقفه و شبانه روزی در شرکت آب و فاضلاب استان برای تامین آب سالم و بهداشتی برای شهروندان گفت: تداوم تامین آب نیازمند همت جمعی مردم و مسئولان است و نباید تنها شرکت آب و فاضلاب را متولی تامین آب در جامعه شناخت.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال جامعه جهان شبانه روزی شرکت آب و فاضلاب مدیر عامل شرکت موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال