Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@12:03:35 GMT

«ردپای» کاریکاتوریست مطرح در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۹۸۴۴

در اولین روز از هفته هنر انقلاب، مستند «ردپا» مهمان ویژه برنامه «پرتره» خواهد بود.  این مستند، پرتره‌ای از مسعود شجاعی طباطبایی، کاریکاتوریست و هنرمند معاصر است که به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی حسین همایونفر تولید شده است و ساعت 18 از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مهمان این قسمت از برنامه، مازیار بیژنی کاریکاتوریست با سابقه کشور خواهد بود که پیرامون شخصیت هنری مسعود شجاعی طباطبایی و موضوع هنر انقلاب با سید حسین حسینی راوی برنامه به گفتگو خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان با سابقه و کاریکاتوریست معروف کشور است که جوایز متعددی را در این بخش دریافت کرده است. او کسی است که دبیر اغلب جشنواره‌های کاریکاتور با موضوعات سیاسی و فضای بین‌الملل را عهده‌دار بوده است و تعداد زیادی از کاریکاتورهای او را در رسانه‌های کشور دیده‌ایم.

ویژه برنامه هفت قسمتی «پرتره»، محصول سازمان سینمایی حوزه هنری است که به تهیه‌کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی سید مهدی موسوی و صادق شهربانویی تولید شده است. این برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب و به منظور گرامیداشت چهره‌های هنرمند انقلابی از روز سه‌شنبه 21 فروردین ماه هر شب ساعت 18 به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسعود شجاعی انقلاب برنامه هفت کاریکاتوریست مستند شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی

مجری یک برنامه تلویزیونی شب گذشته ادعای عجیبی درمورد تیم ملی مطرح کرد.

به گزارش مشرق، در برنامه شب گذشته فوتبال برتر مجری این برنامه در گفت و گو با سهیل مهدی مدعی شد "یکی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در تماس با مربی تیم ملی درخواست کرده به جای ۳ بازیکن؛ ۴ بازیکن از تیم او به جمع ملی‌پوشان دعوت شود تا بازی این تیم لغو شود"این ادعای مجری برنامه سبب شد ذهن‌ها به کادرفنی تیم ملی معطوف شود و برخی تصور کنند سرمربی مدنظر با امیر قلعه‌نویی یا دستیارانش چنین تماسی گرفته است.

این در حالی است که تمام اردوهای تیم ملی با سرمربیگری قلعه‌نویی در سال ۱۴۰۲ در روزهای فیفادی برگزار شده و در زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا نیز کل تیم‌های لیگ برتری به تعطیلات رفتند. به همین دلیل این تصور که سرمربی لیگ برتری با کادرفنی فعلی تیم ملی بزرگسالان تماس گرفته باشد، از اساس اشتباه است.به نظر می‌رسد ادعای مجری این برنامه بیشتر درمورد تیم ملی امید در دوره سرمربیگری رضا عنایتی مطرح شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند/ ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک