Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@07:48:34 GMT

پل عابر  پیاده میدان وحدت جمع آوری می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۹۹۱۰

پل عابر  پیاده میدان وحدت جمع آوری می شود

به گزارش ایسکانیوز کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر گفت: با استعلامات صورت گرفته از ادارات مرتبط، پل عابر پیاده میدان وحدت ظرف یک ماه آینده جمع آوری می شود.

خرد افزود: این پل عابر برای استفاده شهروندان و جهت رفاه حال آن ها به پایین تر از خیابان وحدت روبه روی بیمارستان رازی منتقل خواهد شد که همزمان مکانیزاسیون این پل انجام و به چهار یونیت پله برقی مجهز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین هدف از جمع آوری این پل را احیای بافت تاریخی و قدیمی میدان وحدت که یکی از قدیمی ترین میادین تهران است؛ عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای فاز دوم پیرایش شهری میدان وحدت که ضلع غربی آن را شامل می شود انتقال و جابه جایی این پل نیز به انجام می رسد.

پیرایش میدان وحدت اسلامی با هدف احیای میدان تاریخی وحدت شامل حذف زوائد فیزیکی، یکسان سازی تابلوهای اصناف و مرمت جداره های تاریخی این میدان است که عملیات اجرایی آن اواخر سال 95 آغاز و در سال 96 رونمایی شد.در سال جاری نیز فاز دوم احیای این میدان تاریخی وارد مرحله عملیاتی می شود.

700

پل عابر پیاده کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 پل عابر  پیاده میدان وحدت جمع آوری می شود

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تعویض ۶۰ یونیت پل‌های عابر مکانیزه در پایتخت خبر داد. - اخبار اجتماعی -

هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه اظهار کرد: این بخش از اواخر سال گذشته به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران واگذار شده است و برهمین اساس جلساتی را با معاونت خدمات شهری شهرداری برای انتقال موارد از این معاونت داشته‌ایم.

وی با اشاره به تعویض نخستین یونیت در پل عابر مکانیزه در(تقاطع جلال آل احمد ـ چمران ایستگاه مدرس) تصریح کرد: این کار درحال انجام است و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آینده نصب خواهد شد و حتما استانداردها گرفته خواهد شد و سپس بهره‌برداری انجام خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه تعویض 60 یونیت پل‌های عابر مکانیزه در دستور کار این معاونت قرار گرفته است، گفت: با توجه به توافق صورت گرفته اینکار انجام خواهد شد و ان‌شاءالله به تدریج این یونیت‌ها عوض خواهند شد.

نوسازی 110 پل عابر پیاده مکانیزه در سطح شهر تهران در سال 1402

حق بین تصریح کرد: از 60 یونیت اشاره شده ، 40 یونیت ساخته شده و بقیه ظرف یک ماه و نیم آینده ساخته خواهند شد اما نصب آنها ملاحظاتی دارد که باید انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پیگیری‌های لازم برای انتقال حقوقی مسئولیت حفظ و نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت از سازمان زیباسازی شهر تهران به سازمان عمرانی مناطق شهر تهران، بر اهمیت نظارت مستمر و بازدیدهای میدانی از نحوه عملکرد پل‌های مکانیزه تاکید کرد.

معاون شهردار تهران، کارکرد بدون اختلال 449 یونیت پل‌های مکانیزه عابر پیاده پایتخت را بسیار با اهمیت دانست و تاکید کرد: در ازای چالش عملکردی هر یک از پل‌ها باید به سرعت، علت اختلال عملکرد شناسایی و اقدام لازم برای رفع آن انجام شود.

وی با اشاره به استفاده روزمره و مستمر مردم از این زیرساخت‌های شهری، خدمت‌رسانی مطلوب در بخش پل‌های مکانیزه به شهروندان را امری ضروری خواند و بر تامین مالی به موقع پیمانکاران برای رفع ایرادات و پیگیری‌ تعهدات پیمانکاران در حوزه نگهداشت پل‌های مکانیزه تاکید کرد.

حق بین، رسیدگی به وضعیت کنونی پل‌های عابر تهران را از اولویت‌های رفع و رجوع مسائل شهر برشمرد.حق‌بین تغییر متمایز و ملموس وضعیت پل‌های مکانیزه بر اساس آسیب‌شناسی‌های دقیق به کمک بازوهای فنی و عمرانی مناطق 22 گانه را از دیگر وظایف سازمان عمرانی مناطق شهر تهران مناطق برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • مطالعه و کاوش در ۵ محوطه باستانی استان اردبیل
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • بررسی تاریخی جریان نفوذ در آستانه ادامه پخش سریال سرزمین مادری
  • حمایت مردم اصفهان از عملیات تاریخی «وعده صادق»